خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین در گفت‌وگو با ایلنا:

قزوین جزء استان‌های پیشرو در پیروزی انقلاب بوده است

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۳۴۱

استاندار قزوین گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به خودی خود موجب تقویت جدی نظام اسلامی می‌شود.

عبدالمحمد زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین استان قزوین را جزء استان‌های پیشرو در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: قزوین جزء پنج شهری بود که حکومت نظامی در آن اعلام شد و شهادت شهدای دی ماه  و بهمن ماه سال 57 گویای حضور و نقش مردم این استان بوده است.

وی افزود: شخصیت‌های بزرگ استانی که بعضا از چهره‌های ملی هم بودند، نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند.

استاندار قزوین ادامه داد: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی همواره معاندین و دشمنان انقلاب وعده داده‌اند که نظام سقوط می‌کند که اوایل امسال رئیس‌جمهور امریکا اعلام کرد مردم ایران 40 سالگی پیروزی خود را نخواهد دید اما ما جشن 40 سالگی انقلاب را برگزار و مشاهده کردیم.

زاهدی اضافه کرد: شیوه امریکا در تحریم‌ها علیه نظام این است که مستقیما مشکلات متوجه مردم شود و به زعم خود مردم را خسته کند که مردم در راهپیمایی 22 بهمن، حمایت خود را از انقلاب نشان می‌دهند و اذعان می‌کنند که خسته نشده‌اند و همچنان حامی انقلاب، رهبر، نظام اسلامی  و تمام ارکان نظام هستند.

وی انقلاب اسلامی را انقلابی دینی و فرهنگی ذکر و خاطرنشان کرد: به همین دلیل بلوک‌های شرق و غرب انتظار پیروزی یک نظام تکیه بر دین را نداشت و تاسیس نظام جدای از نظام‌های دنیا برای آنها بسیار سنگین بود.

این مسؤول تصریح کرد: فرهنگ، مرز نمی‌شناسد و انقلاب اسلامی که انقلاب فرهنگی بود در بین مردم عادی و دیگر کشورها رسوخ می‌یابد که همین موضوع که نظام اسلامی تشکیل شد برای صاحبنظران و روشنفکران و اهل مطالعه شکست محسوب می‌شود و تلاش می‌کنند نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند.

استاندار قزوین افزود: مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اعلام می‌کنند که همانند 40 سال پیش و همان سال 57 با توجه به سختی‌هایی که بر آنان تحمیل می‌شود، خسته نمی‌شوند و همچنان از نظام  جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند.

زاهدی ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به خودی خود موجب تقویت جدی نظام اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز