خبرگزاری کار ایران

دعوت استانداری قزوین از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۱۳۰

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: مردم با حضور در یوم الله 22 بهمن امسال برای چهلمین بار، دشمنان نظام و استکبار جهانی را ناکام و عزادار می‌کنند.

منوچهر حبیبی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: مردم با حضور در یوم الله 22 بهمن امسال برای چهلمین بار، دشمنان نظام و استکبار جهانی را ناکام و عزادار می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی هیچ چیزی را با انقلاب، امام خمینی«ره» و رهبری معامله نمی‌کنند، افزود: گرچه مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها وجود دارد اما حساب مسائل و مشکلات موجود با نظام، امام راحل، دین و رهبری جدا است و مردم این مهم را تشخیص می‌دهند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین ادامه داد:  مسئولان هم وظیفه دارند دین خود را نسبت به انقلاب ادا کنند و با توجه به همیشه در صحنه بودن مردم، در رفع مشکلات اقتصادی و مهار گرانی‌ها تلاش کنند.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان نظام و به ویژه آمریکا در تمام صحنه‌ها از ایران اسلامی زخم خورده و از سوریه، یمن و افغانستان هم ضربه دیده و به دنبال اثبات به اصطلاح ابرقدرتی و احیای خودش است که باید بدانند مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن آنان را عزادار می‌کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین افزود: مردم و انقلابیون استان قزوین در تمام صحنه‌های انقلاب حضور پررنگ و نقش اساسی ایفا کرده‌اند و قبل از انقلاب اسلامی هم در تمام مراسم و مناسبت‌ها انقلابیون و اثرگذاران پیشقراول بوده‌اند.

حبیبی ادامه داد: مردم و انقلابیون استان قزوین در حرکت‌ها و نهضت‌های اسلامی حضور پررنگ داشتند که بسیاری از آنها گرچه نیستند و جایشان خالی است، اما قطعا جایشان سبز است و مردم آنان را گرامی خواهند داشت و راه آنان را ادامه می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز