خبرگزاری کار ایران

خانجانیان:

بنیاد مسکن، مولود انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۵۳۶

معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین این نهاد را مولود انقلاب دانست و گفت: بنیاد مسکن از یادگاری‌های امام راحل بود که با تاسیس آن در سال ۵۸ شاهد تحولات چشمگیری در ارایه خدمات به روستاها بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی خانجانیان روز پنجشنبه در نشست خبری مدیران حوزه عمرانی و زیربنایی استان افزود: خوشبختانه در طول دوران انقلاب اسلامی طرح ها و برنامه های خوب و مدونی برای روستاهای استان به مورد اجرا گذاشته شده است.

وی ادامه داد: ۹۸۵ طرح هادی روستایی برای ۶۵۴ روستا با ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برای روستاهای استان تهیه شده که ۱۰۷ مورد آن با ۲۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال مربوط به امسال بوده است.

به گفته این مسئول، اجرای طرح هادی روستایی در استان قزوین در ۳۶۱ روستا با ۸۳۹ میلیارد ریال به انجام رسیده که در ۶۵ روستا به پایان رسیده و در ۲۹۶ روستای دیگر به صورت نیمه کاره است.

خانجانیان در ادامه به سهمیه قیر رایگان این نهاد در استان اشاره کرد و افزود: طی سال های ۹۵ و ۹۶ از محل قیر رایگاه تعلق گرفته ۲۸۴ هزار متر مربع عملیات آسفالت گرم در ۷۳ روستا به انجام رسیده و امسال نیز در ۱۱۱ روستای استان اجرای ۴۹۸ هزار و ۷۴ متر مربع آسفالت به انجام رسیده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به ساخت ۳۱۸ واحد مسکن برای اقشار کم درآمد استان، گفت: امسال نیز ۱۷۰ واحد برای این قشر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز