خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار قزوین؛

واحد صنایع تبدیلی کشاورزی آبیک افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۲۱۸

واحد صنایع تبدیلی کشاورزی روستای دارالسرور شهرستان آبیک با حضور استاندار قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در مراسمی با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، جمعی از مسؤولان استان، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسؤولان این شهرستان واحد تولیدی صنایع تبدیلی کشاورزی روستای دارالسرور آبیک با حضور استاندار قزوین افتتاح شد.

این واحد تولیدی در زمینی به مساحت پنج‌هزار مترمربع و 430 مترمربع زیربنا با 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید و سه میلیارد و 500 میلیون ریال آورده شخصی سرمایه‌گذار بخش‌خصوصی احداث شده که برای 6 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

حمیدرضا بختیاری مدیرعامل واحد تولیدی صنایع تبدیلی کشاورزی در حاشیه مراسم افتتاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: در این واحد تولیدی انواع میوه شامل هلو، آناناس، کیوی، موز و غیره به صورت روزانه بین 600 تا 700 کیلو میوه تبدیل به میوه خشک می‌شود.

رایزنی برای صادارت صنایع تبدیلی

وی افزود: گل سرسبد میوه‌های خشک، توت‌فرنگی است که گلخانه آن جنب این واحد تولیدی فعال است و تولید نشاء توت‌فرنگی هم انجام می‌شود؛ در مقطعی صادارات توت‌فرنگی داشتیم اما به دلیل درخواست بازار داخلی فعلا صادارت صورت نمی‌گیرد.

این مدیرعامل ادامه داد: درصدد برنامه‌ریزی برای صادارت صنایع تبدیلی انواع میوه خشک هستیم که رایزنی و هماهنگی‌های لازم با تجار امین کشورهای روسیه، عراق و افغانستان صورت گرفته است.

بختیاری بر حمایت واقعی از سوی مسؤولان تاکید کرد و با اشاره به نوسانات بازار دلار و تورم گفت: لازم است در زمانی که نیاز به سرمایه در گردش داریم، مسؤولان مساعدت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز