خبرگزاری کار ایران

زاهدی بیان کرد؛

سازمان‌های دولتی هزینه‌ای هستند/تامین اجتماعی درآمد هزینه است

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۱۲۳

استاندار قزوین گفت: سازمان‌های دولتی، هزینه‌ای هستند یعنی دولت باید پول دهد تا هزینه کنند اما سازمان تامین اجتماعی درآمد هزینه است یعنی باید پول درآورد تا خرج کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در مراسم افتتاح ساختمان اداری و اورژانس تامین اجتماعی استان قزوین اظهار کرد: بیان خدمات انجام شده طی 40 سال اخیر منتی بر مردم ندارد اما مجموعه نظام استکباری این است که نظام متکی بر دین را ناکارآمد جلوه دهد که وظیفه داریم خدمات و اقدامات را ذکر کنیم.

استاندار قزوین ادامه داد: خدمات بیمه‌ای و سیستم‌هایی که امروز برای سهولت و دسترسی مردم به حوزه خدمات درمانی پیاده شده از ابتکارات سازمان تامین اجتماعی است و ادامه می‌یابد اما هر چقدر تلاش کنیم نیازها تمام شدنی نیستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که نظام اسلامی داشته و به‌رغم سنگ‌اندازی‌ها و موانع بر سر راه فعالیت‌ها و خدمات به مردم، کارهای بسیار ارزشمندی صورت گرفته است و در محروم‌ترین نقاط کشور شاهد این خدمات هستیم.

این مسؤول اذعان کرد: پیش از انقلاب با توسعه مزمن و نامتوازن مواجه بودیم و حدود 6 میلیون بشکه نفت به فروش می‌رسید اما تمام سیاست‌های نظام شاهنشاهی و آروزی شاه این بود که تهران به بزرگترین پایتخت دنیا تبدیل شود و بقیه مملکت هم داشت ویرانه می‌شد.

استاندار قزوین افزود: در طول 40 سال گذشته در حوزه‌های درمان و خدمات بیمه‌ای به پیشرفت‌هایی رسیده‌ایم و بر تعداد بیمه‌شدگان افزوده شده است.

وی اضافه کرد: با همکاری با سازمان تامین اجتماعی استان قزوین تلاش می‌شود مشکلات حل شود.

این مسؤول با اشاره به تفاوت سازمان تامین اجتماعی با سازمان‌های دولتی خاطرنشان کرد: سازمان‌های دولتی، هزینه‌ای هستند یعنی باید دولت پول دهد تا هزینه کنند اما سازمان تامین اجتماعی درآمد هزینه است یعنی باید پول درآورد تا خرج کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز