خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی قزوین:

تامین اجتماعی قزوین 50 میلیارد تومان مطالبات معوق دارد

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۰۸۷

مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: سازمان تامین اجتماعی استان قزوین 50 میلیارد تومان مطالبات معوق دارد.

به گزارش خبرنگاز ایلنا از قزوین، سیروس نصیری در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان اداری و اورژانس تامین اجتماعی استان قزوین گفت : در استان قزوین 234 هزار بیمه شده اصلی وجود دارد که 159 هزار نفر بیمه شده اجباری و مابقی اختیاری و غیره هستند.

وی افزود: بیش از 70 هزار بازنشسته و بازمانده و از کارافتاده در استان قزوین داریم که بیش از یک سوم بازنشسته‌ها در قالب مشاغل سخت و زیان‌آور ماده 10 و تبصره یک ماده 66 قرار دارند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین ادامه داد: ضریب پشتیبانی در استان قزوین 3.5 است که آلارم خطرناکی است اما ضریب تحت پوشش نسبت به کشور 63 درصد جمعیت است و ماهانه حدود 130 میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کنیم.

نصیری اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی تمام جامعه را تحت پوشش دارد و بدون بیمه شدن ره به جایی نمی‌بریم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی بالاترین سطح تعامل با نمایندگان مجلس، نهادهای سیاسی و بازنشستگی و کارگری و اتاق بازرگانی و کارفرمایان دارد.

این مسئول تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی استان قزوین 6 هزار و 314 متر فضا در حال افتتاح دارد و250 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و اعتبار ام‌ آر آی بیمارستان تامین اجتماعی هم 10 میلیار تومان بوده است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین افزود: سازمان تامین اجتماعی استان قزوین 50 میلیارد تومان مطالبات معوق دارد این در حالی است که بیشترین مساعدت را با کارفرمایان، مشارکت‌های بیمه‌ای و حسابرسی داشته‌ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز