خبرگزاری کار ایران

امروز در قزوین صورت گرفت؛

اولین رویداد ملی به هم رسانی فناوری بنگاه های کوچک و متوسط

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۴۱۲

اولین رویداد ملی به هم رسانی فناوری بنگاه های کوچک و متوسط در قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور روز سه شنبه در مراسم افتتاح اولین رویداد ملی به هم رسانی فناوری بنگاه‌های کوچک ومتوسط اظهار داشت: این رویداد در راستای رفع نیاز فناورانه واحدهای تولیدی که قابلیت رفع مشکلات تکنولوژیکی را دارا هستند و از نیازهای فناورانه همدیگر بهره مند خواهند شد، برگزار شده است.

وی افزود: در کنار این رویداد حدود ۸۰ فناور، گروه تحقیقاتی و پژوهشی و شرکتهای دانش بنیان جهت رفع نیازهای فناورانه SME ها و ۷۰ واحد صنعتی متقاضی فناوری SME ها از ۱۵ استان کشور در این برنامه حضور دارند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در پایان از حضور ۱۵ مشاور و کارگزار و بروکر انتقال فناوری و چهار پنل تخصصی در حوزه آب در این رویداد خبر داد.

در ادامه طهمورث لاهوتی مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران تصریح کرد: در حال حاضر ۳۲۵ نیاز فناورانه در کشور شناسایی شده است.

وی گفت: با هماهنگی معاونت علمی ریاست جمهوری در تلاش برای راه اندازی مرکز بانک اطلاعاتی جامع هستیم تا در آینده واحدهای صنعتی از  این بانک اطلاعاتی بتوانند نیاز فناورانه خود را برطرف کنند.

اولین رویداد ملی به هم رسانی فناوری بنگاه های کوچک و متوسط در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین به صورت یک روزه در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز