خبرگزاری کار ایران

اسکندری‌نژاد بیان کرد:

ارسال 300 اثر به دبیرخانه جشنواره‌ همیاران فرهنگ و هنر قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۱۶۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به ارسال 300 اثر از روستاها به جشنواره‌ همیاران فرهنگ و هنر قزوین گفت: برگزاری جشنوراره‌های روستایی کارآفرینی و استقلال به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی‌اکبر اسکندری‌نژاد در آیین اختتامیه جشنواره همیاران فرهنگ و هنر روستا و نخستین جشنواره عکس روستا، زندگی در روستای پیریوسفیان شهرستان البرز اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های روستایی، یکی از مصادیق عدالت فرهنگی است و پتانسیل استانی در این جشنواره‌ها مشخص می‌شود.

وی افزود: حدود 300 اثر از روستاهای مختلف استان قزوین به جشنواره همیاارن فرهنگ و هنر روستا ارسال شده که آثار عمدتا از رشته‌های صنایع دستی، هنرهای تجسمی به ویژه خوشنویسی، نویسندگی، صنایع کارآفرین و اقتصاد روستا از جنس فرهنگ و هنر بوده است.

مدیر کل فرهنگ  وارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره همیاران فرهنگ و هنر روستا از روستاهای مختلف و مشارکت مردم تحقق یافته که شاهد سلامت و ارزشمندی بسیاری از این آثار خواهیم بود.

اسکندری‌نژاد اضافه کرد: جشنواره‌های روستایی حسن مطلعی برای عملیات‌های فرهنگی بیشتر در روستاها می‌شود و کارآفرینی، اقتدار و استقلال به همراه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز