خبرگزاری کار ایران

زاهدی مطرح کرد؛

زندانیان سیاسی تاریخ زنده قبل از انقلاب هستند

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۶۹۴

استاندار قزوین گفت: زندانیان سیاسی، تاریخ زنده قبل از انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی شامگاه یکشنبه در دیدار با جعفر جعفری‌بینا زندانی سیاسی قبل از انقلاب در شهرستان بویین زهرا افزود: تصمیم گرفته‌ایم یک کار حرفه‌ای برای مستندسازی خاطرات زندانیان سیاسی انجام دهیم تا خاطرات و تاریخ شفاهی این زندانیان سیاسی برای نسل‌های جدید باقی بماند.

وی افزود: زندانیان سیاسی قبل از انقلاب شرایط سخت مبارزه با رژیم شاهنشاهی را تجربه کرده‌اند و شیرینی و حلاوت پیروزی انقلاب را نیز بهتر چشیده و درک کرده‌اند. زندانیان سیاسی در آن شرایط سخت و فضای آلوده رژیم پهلوی شرافت، تدین و انسانیت خود را حفظ کردند و همین موضوع از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

زاهدی اضافه کرد: زندانیان سیاسی و اسرای جنگ تحمیلی از تمامی دلبستگی‌های دنیا دل کنده و برای تحقق آرمان‌های امام و شهدا با تمام توان ایستادگی کردند که بسیار ارزشمند است.

جعفر جعفری بینا زندانی سیاسی نیز در این دیدار گفت: خوشحالیم در آستانه چهل سالگی انقلاب ما را فراموش نکرده و به زندانیان سیاسی قبل از انقلاب سر می‌زنید. ما زندانیان سیاسی قبل از انقلاب براندازی رژیم شاهنشاهی را وظیفه خود قرار داده بودیم و بعد از انقلاب نیز حمایت از رهبر انقلاب، ولایت‌فقیه و دولت اسلامی را وظیفه خود دانسته و تا آخرین نفس در این مسیر ایستادگی خواهیم کرد.

شهرستان بویین زهرا با 284 شهید و 43 آزاده در 55 کیلومتری جنوب قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز