خبرگزاری کار ایران

علیخانی به ایلنا خبر داد؛

برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد کارگران قزوین در 10 شرکت کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۵۶۲

معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: به تازگی برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد کارگران قزوین در 10 شرکت کلید خورده است.

علیخانی در حاشیه همایش فرهنگ کار و اقتصاد مقاومتی شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد و مهارت‌های زندگی به طور مستمر در طول سال در شرکت‌ها و کارخانجات استان قزوین برگزار می‌شود  که به تازگی در 10 شرکت این برنامه کلید خورده است.

وی افزود: در این 10 شرکت، پنج کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد، توانمندسازی و آموزش مهارت‌های زندگی است به طور منسجم برای جامعه هدف که کارگران هستند، برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: از هر 10 شرکت مذکور بین 30 تا 40 نفر در دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد و مهارت‌اموزی شرکت می‌کنند.

علیخانی اضافه کرد: آموزش نیروهای کار و مشاوره آنان در حوزه‌های توانمندسازی، آموزش مهارت‌های زندگی، فضای مجازی، کنترل خشم و عوارض و پیشگیری از اعتیاد است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از شرکت‌ها، همراهی بهتری برای برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد و مهارت‌های زندگی دارند و بعد از مشاهده کارآمدی و توجیه این برنامه‌ها به استمرار این برنامه‌ها در طول سال ادامه می‌دهند.

این مسئول تصریح کرد: برخی از شرکت‌ها در استان قزوین در طول سال برنامه پیشگیری از اعتیاد و مهارت‌آموزی کارگران را در دستور کار دارند و به صورت منسجم و منظم اقدام به برگزاری این برنامه‌ها می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز