خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی؛

کتابخانه مشارکتی پایگاه هوانیروز آبیک افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۰۲۸

طی مراسمی، کتابخانه مشارکتی در پایگاه هوانیروز شهید جواد امینی شهرستان آبیک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، طی مراسمی و با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک، بخشیان فرمانده پایگاه هوانیروز شهید جواد امینی شهرستان آبیک و دیگر مسئولان این شهرستان، کتابخانه مشارکتی در پایگاه هوانیروز شهید جواد امینی شهرستان آبیک افتتاح شد.

رمضان حیدری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایلنا اظهار کرد: کتابخانه مشارکتی پایگاه هوانیروز شهید جوادامینی با همکاری و مشارکت فرمانده این پایگاه، در زمینی به مساحت 120 مترمربع افتتاح شده است.

وی افزود: هفت هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف، تعدادی تجهیزات و نرم‌افزار کتابداری و نشریات به صورت رایگان از سوی کتابخانه‌های عمومی استان قزوین و شهرستان ابیک در اختیار کتابخانه مشارکتی پایگاه هوانیروز شهید جواد امینی شهرستان آبیک قرار داده شده است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر شش کتابخانه نهادی  ومشارکتی در شهرستان آبیک وجود دارد که از این تعداد، سه باب کتابخانه نهادی و سه باب کتابخانه دیگر هم مشارکتی است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک با اشاره به دستاوردهای اداره کتابخانه های شهرستان آبیک توضیح داد: طی 40 سال اخیر شاهد رشد ۱۲ برابری تعداد کتاب‌ها، رشد 11 برابری اعضای فعال کتابخانه‌ها و رشد ۶ برابری تعداد کتابخانه‌ها (نهادی ومشارکتی) بوده‌ایم.

حیدری افزود: رشد  3 برابری زیربنای کتابخانه‌های شهرستان آبیک ازدیگر دستاوردهای اداره کتابخانه های شهرستان آبیک درسایه سار انقلاب اسلامی و با وفاق وهمدلی مدیران استان قزوین وشهرستان آبیک تحقق یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز