خبرگزاری کار ایران

نجفی به ایلنا خبر داد:

افتتاح 401 پروژه عمرانی در روستاهای قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۰۲۵

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین با اشاره به افتتاح 401 پروژه عمرانی و خدماتی در روستاهای این استان طی دهه فجر گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بیش از 340 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

اکرم نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، اظهار کرد: در دهه فجر 401 پروژه عمرانی و خدماتی در روستاهای استان قزوین با اعتباری بیش از 340 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: سرفصل پروژه‌های روستایی بیشتر شامل بهسازی، زیرسازی و آسفالت معابر، جدول‌گذاری و سنگ‌فرش و همچنین پروژه‌های خدماتی شامل غسالخانه، بوستان روستایی، پارک کودک، احداث پایگاه آتش‌نشانی و غیره می‌شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین از برگزاری اختتامیه جشنواره‌های عکس روستا زندگی  و همیاران فرهنگ و هنر روستا در روستای پیریوسفیان شهرستان البرز خبر داد و ادامه داد: 42 پروژه روستایی در شهرستان البرز شامل احداث و تجهیز آتش‌نشانی، سنگ فرش روستای حسن‌آبادکلج، آسفالت معابر، احداث بوستان و فضای سبز روستای نصرت‌آباد و سایر پروژه‌ها می‌شود.

نجفی اضافه کرد: در شهرستان آوج 36 پروژه روستایی شامل احداث و تجهیز پایگاه آتش‌نشانی روستای کلنجین، فضای بازی روستایی در سه روستا و دیگر پروژه‌ها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فضای بازی و فضای سبز روستایی روستاهای اوان و آتان الموت شرقی، ساخت و مبلمان شهری میلک، دیوار ساحلی روستای لات، دیوار حائل عباسک و احداث پل روستای ده‌دوشاب در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول تصریح کرد: ساختمان دهیاری یکی از روستاهای طارم و دو غسالخانه هندی زمین و قره‌چم طارم افتتاح می‌‍شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین افزود: در کوهین ساختمان‌های دهیاری روستاهای اسدآباد و گونج و سالن چند منظوره ورزشی و غسالخانه در تعدادی از روستاهای به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز