خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین خبر داد:

پیش‌بینی حدود 40 میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۲۲۲

رئیس شورای شهر قزوین تاکید کرد: حدود 40 میلیارد تومان اعتبار برای موضوعات فرهنگی، مذهبی، ورزشی و آسیب‌های اجتماعی پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حکمت‌الله داودی در دومین آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی و فراملی در قزوین گفت: شورای شهر قزوین در هر بخشی که احساس کند برای جامعه ضرورت دارد، ورود می‌یابد که توجه ویژه به امر ورزش یک یکی از این مسائل است.

وی با بیان اینکه در سال اول دوره پنجم شورای شهر قزوین، بودجه فرهنگی و مذهبی 140 درصد افزایش داشت، اظهار داشت: با تقدیم لایحه بودجه از سوی شهرداری این میزان در سال 98، 38 درصد افزایش یافته و حدود 40 میلیارد تومان اعتبار برای موضوعات فرهنگی، مذهبی، ورزشی و آسیب‌های اجتماعی اختصاص پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای شهر قزوین با بیان اینکه هنر مدیریت شهری این است که با برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری با برنامه نظارت بر بودجه اختصاص یافته به موضوعات مختلف حرکت کند تصریح کرد: شورای شهر قزیون به ورزش همگانی توجه ویژه دارد که در 40 پارک شهر قزوین فضا برای ورزش همگانی برای صبح و عصر برای ترغیب شهروندان مهیا شده است.

داودی اضافه کرد: ورزش در کنار جامعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی دارد و حمایت از ورزش‌هایی که شانس قهرمانی در استان قزوین بسیار زیاد است، در دستور کار شورای شهر وجود دارد و تلاش می‌شود از سایر ورزش‌ها هم حمایت صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز