خبرگزاری کار ایران

در همایش تجلیل از صادرکنندگان قزوین بیان شد؛

اعتراض به پرداخت 1800 میلیارد تومانی درآمدهای مالیاتی قزوین به دولت

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۱۵۹

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: به پرداخت یک هزار و 800 میلیارد تومانی که از استان قزوین باید از درآمدهای مالیاتی به دولت باید پرداخت شود به شدت اعتراض کرده‌ام.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داود محمدی در همایش تجلیل از صادرکنندگان استان قزوین اظهار کرد: طبق رایزنی صورت گرفته با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، ایشان قول داده شرکت‌هایی که دفاتر مرکزی آنها در تهران است و گزارش‌های مالی بیشتر در آنجا استوار است به استان قزوین منتقل شوند به جز شرکت‌هایی که کشوری است و به ناچار باید در تهران دفاتری داشته باشند.

وی افزود: به پرداخت یک هزار و 800 میلیارد تومانی که از استان قزوین باید از درآمدهای مالیاتی به دولت باید پرداخت شود به شدت اعتراض کرده‌ام.

نمانده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، روسای کمیسیون‌های تلفیق، اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرده‌ام که در زمینه دریافت درآمدهای مالیاتی از استان قزوین باید تجدید نظر صورت گیرد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اضافه کرد: در این شرایط سخت، نباید بر دوش تولیدکنندگان بار سنگین‌تر بر دوش قرار داده شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز