خبرگزاری کار ایران

رحیمی بیان کرد؛

هفتمین مرحله شهرستانی مسابقات دادرس خواهران در آبیک برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۱۵۷

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک با اشاره به برگزاری هفتمین مرحله شهرستانی مسابقات دادرس خواهران این شهرستان گفت: تیم دخترانه نمونه دولتی سمائیان موفق به کسب رتبه نخست شد.

محمدرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: هفتمین مرحله شهرستانی مسابقات دادرس خواهران شهرستان آبیک در دبیرستان متوسطه اول زهره بنیانیان با حضور سه تن از داوران شهرستان آبیک کیماسی،الماسی و یاراحمدی،  میترا طاهرخانی داور المپیاد، نامی ناظر و ارزیاب نامی با حضور چهار تیم اعزامی از مدارس  زهره بنیانیان، حضرت معصومه (س) ، نمونه دولتی سمائیان و سمائیان ۱ برگزار شد.

وی افزود: ابتدا آزمون کتبی با حضور تمام تیم‌ها برگزار شد و  سپس در ۴ ایستگاه آیتم‌های عملی شامل حمل ۱ و ۲ نفره مصدوم، حمل گروهی مصدوم و پناهگیری و خروج ایمن و ارزیابی اولیه و CPR اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک ادامه داد: در پایان مسابقه،  جمع‌بندی نتایج توسط داوران با حضور دادرس یاران سال گذشته و با نظارت  ناظر و ارزیاب استانی صورت گرفت و تیم نمونه دولتی سمائیان موفق به کسب رتبه نخست شد.

رحیمی اضافه کرد:  هدف از اجرای طرح دادرس در مدارس، آماده‌سازی و ارتقای سطح آمادگی امدادی دانش‌آموزان در مواجهه با حوادث وبلایای طبیعی در روزها و شرایط سخت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز