خبرگزاری کار ایران

بهرامی در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

انتخاب شهردار الوند بدون فشار سیاسی/ نمی‌خواهیم تجربه سال گذشته تکرار شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۷۱۷

رئیس شورای شهر الوند گفت: شهردار الوند تحت فشار سیاسی هیچ گروهی و تنها بر مبنای توانمندی از سوی اعضای شورای شهر انتخاب و معرفی می‌شود.

مهتاب بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: افرادی که رزومه مرتبط با شهرداری، تحصیلات و سابقه درخشان شهری دارند و در تیم‌های مدیریت شهری بوده‌اند، می‌توانند از طریق اعضای شورای شهر الوند رزومه خود را برای گزینه شهرداری الوند ارائه دهند.

وی افزود: علاقمندان به گزینه شهرداری الوند می‌توانند برنامه‌های خود را در صحن شورا ارائه داده تا اعضای شورای شهر الوند بر مبنای توانمندی و شایستگی، نسبت به انتخاب شهردار تصمیم‌گیری کنند.

رئیس شورای شهر الوند ادامه داد: اعضای شورای شهر الوند تحت فشار سیاسی هیچ گروهی شهردار را منصوب نمی‌کند و با در نظر گرفتن صلاح شهر، نسبت به انتخاب شهردار اقدام می‌کند و دیگر نمی‌خواهد تجربه یک سال گذشته در انتخاب شهردار تکرار شود.

بهرامی اضافه کرد: اولویت نخست در انتخاب شهردار الوند، توانمندی است و سیاسی‌بازی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: حدود یک ماه فرصت می‌گذاریم تا گزینه‌های شهرداری الوند برنامه‌های خود را ارائه دهند و سعی می‌شود تا پایان امسال، شهردار جدید بر کرسی شهرداری تکیه بزند.

این مسئول تصریح کرد: اعضای شورای شهر الوند بدون فشار سیاسی، استرس و ورود هجمه‌ها نسبت به انتخاب شهردار اقدام می کنند.

رئیس شورای شهر الوند افزود: جوادی شهردار پیشین خودش استعفا داده و کناره گیری از این مسئولیت خواسته خود ایشان بوده است.

شهر الوند مرکز شهرستان البرز بوده و در 15 کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز