خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست آبیک مطرح کرد؛

تجهیز دشت الله‌آباد آبیک به پایشگاه و دوربین‌های مداربسته

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۵۵۳

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک گفت: به منظور افزایش ضریب حفاظتی دشت الله‌آباد شهرستان آبیک، این دشت به پایشگاه محیط زیست و دوربین‌های مداربسته مجهز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد ایران‌نژاد در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان آبیک اظهار کرد: از برخی از واحدهای صنعتی شهرستان آبیک که زیرساخت‌های لازم جهت نصب و راه‌اندازی سیستم آن‌لاین را دارند، درخواست شده نسبت به نصب این سیستم برای حفظ و سالم‌سازی محیط زیست و نیز کنترل آلاینده‌ها در راستای پدافند غیرعامل اقدام کنند.

وی افزود: دشت الله‌آباد شهرستان آبیک به پایشگاه محیط زیست و دوربین‌های مداربسته مجهز شده که این امر با هدف افزایش ضریب حفاظتی دشت، مقابله با چرای غیرمجاز شتر و همچنین پایش منطقه از نظر تخلفات شکار و صید و کانون ریزگردها بودن صورت گرفته است.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک ادامه داد: خروجی پساب فاز نخست تصفیه‌خانه شهرک صنعتی کاسپین یک در پارامترهای مورد نظر محیط زیست بر اساس نمونه‌برداری‌ها و آنالیزهای انجام شده در حد مجاز و استانداردهای زیست محیطی است؛ مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاسپین یک تکمیل و در مرحله راه‌اندازی و بهره‌برداری قرار دارد.

ایران‌نژاد اضافه کرد: از مسؤولان اداره امور منابع آب شهرستان آبیک درخواست شده پساب خروجی شهرک صنعتی کاسپین یک را تحویل و مدیریت کنند تا پساب در پایین دست اتوبان مانداب نشود.

وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه سنجش آلودگی هوا با پیشرفته‌ترین تکنولوژی خریداری شده که دراسفند ماه ایستگاه سنجش آلودگی هوا به این سیستم تجهیز می‌شود و آلاینده‌های هوای شهر آبیک به طور کامل رصد می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز