خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک:

آبیک در تامین گوشت سفید مرغ اجداد کشور حائز اهمیت است

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۳۸۰

فرماندار شهرستان آبیک گفت: شهرستان آبیک به دلیل تامین گوشت سفید مرغ اجداد و تولید تخم‌مرغ در کشور حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان آبیک اظهار کرد: همان گونه که تکنولوژی تسهیل‌کننده شرایط  روزمره و امور زندگی افراد جامعه شده است، می‌تواند تهدیدکننده و فلج‌کننده هم باشد.

وی افزود: اگر مسائل زیست محیطی نیروگاه شهید رجایی به‌رغم اینکه تولیدکننده بخش عمده‌ای از برق کشور و پایتخت است مدیریت مناسب نشود، به تهدید تبدیل می‌شود.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: اگر ساختارهای موجود برای مردم مشکل ایجاد کند، موجب ایجاد نارضایتی اجتماعی می‌شود.

احمدپور اضافه کرد: شایعه‌سازی و شایعه‌پراکنی موجب سلب امنیت روانی در جامعه می‌شود که می‌طلبد منافع به گونه‌ای تامین شود که پدافند غیرعامل برای بهره‌برداری بیشتر از منافع به مردم و مسئولان کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با تهدیدات اقتصادی به دنبال فلج کردن اقتصادی و رقابت هستند این در حالی است که جنگ اقتصادی دشمنان آثار خود را در جامعه گذاشته است.

احمدپور ادامه داد: شهرستان آبیک به دلیل تامین گوشت سفید مرغ اجداد و تولید تخم‌مرغ در کشور حائز اهمیت است و سالانه رئیس سازمان دامپزشکی کشور چندین مرتبه به این شهرستان سفر و از واحدهای مهم مرغداری بازدید می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز