خبرگزاری کار ایران

با حکم زاهدی؛

مشاور و مدیرکل حراست استانداری قزوین منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۰۱۴

با صدور حکمی از سوی استاندار قزوین، مرتضی سمیعی به سمت مشاور و مدیرکل حراست استانداری منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی با صدور حکمی مرتضی سمیعی را به سمت مشاور و مدیرکل حراست استانداری منصوب کرد.
در بخشی از این حکم آمده است: با عنایت به تعهد، سوابق و تجربیات­ مدیریتی و به موجب این ابلاغ به  عنوان مشاور و مدیرکل حراست استانداری منصوب می‌گردید.

استاندار قزوین در ادامه آورده است: شایسته است باعنایت به نقش ارزنده حراست درکلیه امورمنطبق با حفاظت پرسنل و اسناد طبقه‌بندی شده درعرصه سالم‌سازی محیط با نگاه واقع‌بینانه به مسائل، اقدامات پیشگیرانه، شناخت و تحلیل تهدیدات، ارائه گزارشات به‌هنگام محیطی با حضوری فعال  و همه‌جانبه و رعایت سه اصل صحت، دقت و سرعت با حفظ امانتداری درچارچوب منشوردولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی و ایجاد تعاملی سازنده با مدیران مجموعه با درک صحیح ازموضوعات متنوع؛ شرایط را برای اجرای خدمت صادقانه درحوزه‌های استانداری، فرمانداری­ها، واحدهای تابعه­ و وابسته فراهم آورده و درظلّ توجهات حضرت ولیعصر(عج) و زعامت رهبری ولیّ امر مسلمین جهان دامت برکاته، موفق و مؤید باشید.

گفتنی است سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان و معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از جمله سوابق مرتضی سمیعی مدیرکل جدید حراست استانداری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز