خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر قزوین:

شهرداری بیش از 300 میلیارد تومان به بانک شهر بدهی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۶۰۳

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین بابت ساخت پروژه‌های چهارمین دوره شورای شهر به بانک شهر بیش از 300 میلیارد تومان بدهی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی عبدالرزاقی در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری ایلنا استان قزوین گفت: شهرداری قزوین بیش از 300 میلیارد تومان بدهی به بانک شهر دارد که ماهانه بیش از 60 میلیارد ریال سود بدهی از سوی شهرداری به این بانک پرداخت می‌شود.

وی افزود: بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر مربوط به دوره چهارم شورای شهر و ساخت پروژه‌ها بوده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: در تلاش هستیم تا پایان امسال بخشی از اقساط بانک شهر پرداخت شود.

عبدالرزاقی اضافه کرد: امروز مدیریت شهری با مشکلاتی مواجه است که ترافیک یکی از آنها است.

وی خاطرنشان کرد: شورای عالی شهرسازی در تلاش است که باغات سنتی هزار ساله حفظ شود و این مهم را در اولویت‌  کاری خود قرار داده است.

 

شهرداری بیش از 300 میلیارد تومان به بانک شهر بدهی دارد

سیده منیره قوامی سخنگوی شورای شهر قزوین هم در این مراسم گفت: رسانه‌ها با انعکاس اخبار درست و صحیح، موجب ایجاد اعتماد بین مردم می‌شوند.

قوامی اضافه کرد: رسانه‌ها باید مدیریت شهری قزوین را مورد نقد و تحلیل قرار دهند تا بتوانند نقاط ضعف خود را تقویت و نقاط قوت خود را قویتر کنند.

وی افزود: لایحه برنامه پنجم شهرداری قزوین چند روز پیش به تصویب رسیده و افق شهری 1400 قزوین پیاده محوری و انسان محوری است که رسانه‌ها در آگاهسازی مردم در این زمینه باید نقش خود را ایفا کنند.

علی حیدر شاه حسینی رئیس خبرگزاری ایرنا مرکز قزوین هم در این مراسم گفت: افزایش تعداد مطبوعات و متنوع شدن رسانه‌ها مایه خیر و برکت است و رسانه‌ها را همراه و همکاران می‌دانیم.

این مسئول با اشاره به اینکه  رسانه‌ها باید متعادل فکر و عمل کنند  گفت: این در حالی است که هیچ جناحی را انکار نمی‌کنیم و علاوه بر پوشش اخبار جناح خاص، اخبار منتقدان را هم  پوشش می‌دهیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز