خبرگزاری کار ایران

مسؤول آتش‌نشانی آبیک:

تصادف در آبیک 3 مصدوم و کشته بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۷۶۳

مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهر آبیک گفت: بر اثر وقوع دو فقره تصادف در شهر آبیک، دو نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

حسین شاه‌محمدی در گفت‌وگو با ایلنا در قزوین اظهار کرد: صبح امروز گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده آبیک-قشلاق بعد از روستای دبیریان به ایستگاه آتش‌نشانی شهر آبیک اعلام شد که مأموران آتش‌نشانی شهر آبیک بر سر صحنه تصادف حاضر شدند.

وی افزود: مأموران آتش‌نشانی شهر آبیک با حضور در صحنه تصادف، نسبت به رهاسازی و نجات مصدومان اقدام کردند.

مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهر آبیک ادامه داد: بر اثر این تصادف که دو خودروی پراید و پژو با هم برخورد کرده بودند، دو نفر مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

شاه‌محمدی اضافه کرد: خوشبختانه تصادف مذکور، فوتی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مأموران آتش‌نشانی شهر آبیک، عوامل امدادی اورژانس و جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک و نیروی انتظامی هم در سر سانحه تصادف حضور داشتند و اقدامات لازم مربوط به حوزه کاری خود را انجام دادند.

تصادف اتوبان یک فوتی بر جای گذاشت

این مسئول همچنین از وقوع یک فقره تصادف در لاین جنوبی اتوبان شهر آبیک بعد از خروجی آبیک به کرج اشاره کرد و گفت: در این تصادف، یک دستگاه خودروی سمند از پشت به تریلی برخورد می‌کند که راننده این خودرو که آقا بوده، در دم فوت می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز