خبرگزاری کار ایران

خطیب نمازجمعه الوند:

فساد شورای شهر الوند مایه ننگ است/ چرایی وجود شهردار پرحاشیه

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۱۴۵

خطیب نماز جمعه شهر الوند وجود فساد در شورای شهر الوند را اعم از فساد مالی و اخلاقی را مایه ننگ و بازی با آبروی این شهر دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت‌الاسلام مهدوی در خطبه‌های نمازجمعه شهر الوند گفت: سال گذشته یکی از اعضای شورای شهر الوند را به اتهام زمین‌خواری و غیره دستگیر کردند. به تازگی یکی دیگر از اعضای شورای شهر به جرم اخلاقی دستگیر شده که این موضوع، ننگ بزرگی برای شهر الوند محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ما به عنوان مردم، نسبت به انتخاب‌ها مسئول هستیم و نباید اجازه دهیم افراد فاسد وارد شورای شهر شوند، اظهار داشت: وقتی که وضعیت اعضای شورای شهر الوند این گونه باشد، طبیعی است شهرداری انتخاب می‌شود که یک سال است، نسبت به حضورش بحث وجود دارد.

خطیب نماز جمعه الوند خطاب به شورای شهر الوند تصریح کرد: چرا در زمان انتخاب شهردار درست بررسی نکرده‌اید که لازم است دستگاه‌های نظارتی نیز باید پاسخگویی این گونه انتخاب‌ها باشند.

مهدوی ادامه داد: باید فردی که نسبت به ولایت و انقلاب ارتباط دارد، انتخاب شود چراکه باندبازی و لابی‌گری که شهردار انتخاب نمی‌شود. ما نسبت به این مردمی که شهید داده‌اند و در تمامی صحنه‌ها حضور دارند  و نسبت به رزمندگان و خانواده‌های شهدا مسئولیت داریم و اجازه نداریم با آبروی شهر بازی کنیم.

وی با بیان اینکه تخلف شورا و شهردار، شخصی نیست بلکه آبروی یک شهر است، خاطرنشان کرد: شهردار سابق شهر الوند را نیز بازداشت کردند و این هم از وضع شورای شهر است چرا با آبروی شهر بازی می‌شود. این شهر با وجود شهرک صنعتی طمع بسیاری از افراد است و برای تصاحب کرسی‌های شورای شهر باید حواسمان باشد؛ از سویی مردم باید در انتخاب خود دقت کرده و دستگاه‌های امنیتی باید مراقب باشند.

امام جمعه الوند افزود: از مسئولان دستگاه قضایی شهرستان الوند که با اقتدار و قاطعانه با مفسدین برخورد کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

وی به کسانی که می‌خواهند زمین‌خواری کنند و به کسانی که می‌خواهند مردم را فریب دهند، هشدار داد و ابراز داشت: دیگر از این اتفاقات نباید در شهرستان الوند رخ دهد. مسائل مذکور، درد است و بنده که چهار ماه است شهروند این شهرهستم، موجب شرمندگی است که این گونه اخبار درباره مفسدین منتشر می‌شود که باید از خودمان خجالت بکشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز