خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار قزوین خواستار شد؛

لزوم دستورالعمل منطقه‌ای برای انسجام استان‌ها در مبارزه با قاچاق کالا

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۶۹۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان قزوین، یک دستورالعمل منطقه‌ای در راستای انسجام استان‌ها برای مبارزه با قاچاق کالا را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه کمیسیون ستاد مبارزه با کالا و ارز استان قزوین اظهار کرد: اگر بخشی از مشکلات موجود حل شود، ظرفیت استان قزوین بسیار افزایش می‌یابد.

وی توان تولید دراستان قزوین را بسیار بالا ذکر کرد و افزود: این استان در بحث تولید قطعات خودرو از استان‌های برتر کشور است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: اگر مطالبات بخش تولید پرداخت شود، تولید و راندمان کار افزایش می‌یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان قزوین ادامه داد: شرکت‌های وابسته مانند لوازم خانگی پارس اگر مدیریت قویتری داشته باشند، می‌توانند بازار استان قزوین را تامین کنند.

حبیبی اضافه کرد: امکانات دستگاه‌های عمل کننده باید متناسب و به روز باشد که امکانات دستگاه‌های برخورد کننده هم باید به روز شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر عوارض استان مجهز به دستگاه‌های کنترل‌کننده به‌روز باشد  اشراف کامل به سایر استان‌های مرتبط خواهیم داشت.

این مسؤول تصریح کرد: اگر یک دستورالعمل واحد بین دستگاه‌ها وجود داشته باشد، بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان قزوین افزود: لازم است یک دستورالعمل منطقه‌ای در راستای انسجام استان‌ها برای مبارزه با قاچاق کالا وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز