خبرگزاری کار ایران

حبیبی مطرح کرد:

پیگیر گسترش شهرک صنعتی کاسپین یک هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۲۳۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی شهرک صنعتی کاسپین یک، گسترش و افزایش این شهرک در دستور کار قرار دارد.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: شهرک صنعتی کاسپین یک از شهرک‌های مطرح و به روز کشور بوده و صنایع هایتک و جدید در این شهرک فعال است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت سرمایه‌‍‌گذاران خارجی در شهرک صنعتی کاسپین یک افزود: سرمایه‌گذاران خارجی در این شهرک فعال بوده و در حال اجرای پروژه هستند که می‌توان به سرمایه‌گذارانی از ترکیه، عراق و سایر کشورها اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه بستر برای کار در شهرک صنعتی کاسپین یک فراهم است، ادامه داد: زیرساخت‌های این شهرک کاملا آماده است و سرمایه‌گذاران با فراغت بال بیشتر و در یک فضای آرامتر، پیگیر کارهای خود هستند.

حبیبی اضافه کرد: بستر امنیت خاطر برای سرمایه‌گذاران و مدیران واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین یک فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مستقر بودن هیأت مدیره در شهرک صنعتی کاسپین یک، مسؤولان شهرک با جدیت مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را پیگیری و دنبال می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی شهرک صنعتی کاسپین یک، گسترش و افزایش مجموعه این شهرک در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین به دل‌نگرانی و دغدغه مدیران واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین یک مبنی بر معافیت مالیات فاصله شعاع 120 کیلومتری اشاره و توضیح داد: این موضوع از طریق مدیریت ارشد استان قزوین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری بوده و تلاش این است که واحدها از معافیت مالی برخوردار شوند تا با انگیزه بالاتری به فعالیت خود ادامه دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز