خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح جامع مالیاتی به طور کامل در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۰۸۵

مدیر کل امور مالیاتی استان قزوین از اجرای طرح جامع مالیاتی به طور کامل و تمام به طی مدت سه ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی پورامیدی در جلسه بررسی وضعیت واحدهای صنعتی شهرک صنعتی کاسپین یک شهرستان آبیک استان قزوین اظهار کرد: در این شرایط اقتصادی سخت که صنایع با آن مواجه هستند، اداره کل امور مالیاتی استان قزوین تمام قد از صنایع حمایت می‌کند.

وی افزود: سه سال است که آرای صادره برای صنایع و پرونده‌های مشکل‌دار را به نحو مقتضی حل می‌کنیم.

مدیر کل امور مالیاتی استان قزوین نگاه این اداره کل را حمایت از تولید ذکر و خاطرنشان کرد: همه در یک کشتی نشسته‌ایم و تولیدکننده با توجه به نقشی که در اشتغال‌زایی دارد اگر آسیب ببیند تمام کشتی زیر آب می‌رود.

پورامیدی بیان کرد: دولتی‌ها، محدودیت‌هایی دارند و تولیدکنندگان باید ما را درک کنند و شرایط و ذات کار ما را هم ببینند.

وی افزود: اجرای طرح جامع مالیاتی حداقل 6 ماه به طول می‌انجامد اما استان قزوین تنها استان در کشور است که به طور کامل و تمام این طرح را طی سه ماه اجرا درآورده است.

این مسؤول ادامه داد: بُعد مسافت 132 مشکل  بسیاری از شرکت‌ها است و پرونده‌های شناور وجود داشت که بر اساس مسافت‌سنجی زیر 30 کیلومتر، از مرکز استان تا واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین یک همواره محل مناقشه بود و مورد اعتراص قرار می‌گرفت.

مدیر کل امور مالیاتی استان قزوین اضافه کرد: برای رفع مشکل مذکور با معاونت راهداری وزرات مسکن و شهرسازی مکاتبه شده است.

پورامیدی خاطرنشان کرد: مسافت برخی واحدهای شهرک صنعتی کاسین یک تا مرکز استان قزوین، زیر 30 کیلومتر بود که ملاک را همان 30 کیلومتر قرار دادیم.

وی بیان کرد: اظهار نظر مسئولان در حوزه یکدیگر موجب می‌شود توپ در میدان متولی کار یعنی مالیات بیفتد که لازم است اظهار نظر تخصصی با واحدهای مربوطه باشد.

این مسؤول افزود: در هر استانی اگر درآمد وجود داشته باشد اعتبارات تملک دارایی اختصاص می‌یابد و اگر درآمد واقعی نباشد، این اعتبارات تعلق نمی‌یابد.

مدیر کل امور مالیاتی استان قزوین ادامه داد: در خصوص تبدیل وضعیت استان قزوین به استان‌های قم و سمنان در خصوص شعاع 120 کیلومتر، دولت می‌تواند تصمیم‌گیری کرده و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی را رفع کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز