خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت قزوین:

طرح توسعه واحدها بهترین روش جذب سرمایه‌گذاری است

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۰۸۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین طرح توسعه واحدهای تولیدی و صنعیت را بهترین روش برای جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی پرزحمت در جلسه بررسی وضعیت واحدهای صنعتی شهرک صنعتی کاسپین یک شهرستان آبیک استان قزوین اظهار کرد: دولت در راستای حمایت از تولیدات داخلی، واردات یک هزار و 340 قلم کالا را ممنوع کرده که فرصت خوبی برای واحدهای صنعتی استان قزوین است تا با این شرایط خود را به روز کرده و یا تولیدات خود را به فروش برسانند.

وی افزود: واحدهای تولیدی باید قیمت کالاهای اساسی را رعایت کنند چرا که از ارز 4 هزا ر و 200 استفاده کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ادامه داد: بیشتر واحدهای صنعتی و تولیدی  درگیر بانک‌ها هستند و دراین زمینه مشکل دارند.

پرزحمت اضافه کرد: از مسئولان استان قزوین درخواست می‌شود مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را اجرا کنند.

وی خاطرنشان کرد: بانک‌ها نباید در این شرایط به واحدهای تولیدی و صنعتی دارای مشکل سخت بگیرند و باید شرایط را برای بهبود وضعیت واحدها تسهیل ببخشند.

این مسئول با ذکر اینکه طرح توسعه واحدها بهترین روش برای جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال است، تصریح کرد: امکانات زیربنایی و خدمات شهرک‌های صنعتی فراهم است و به دلیل عدم مشمولیت معافیت مالی، واحدها نمی‌توانند نسبت به اجرای طرح توسعه اعم از سالن و ماشین‌آلات اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز