خبرگزاری کار ایران

مجید سعیدیان مطرح کرد:

تحقق 80 درصد تولید در شرکت فولاد خرمدشت/ راه صادرات باز شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۶۸۸

مدیرعامل شرکت تولیدی فولاد خرمدشت شهرستان تاکستان گفت: شرکت تولیدی فولاد خرمدشت در سال 97 به 80 درصد تولید خود دست یافته و با سرعت به این روند خود ادامه می‌دهد.

مجید سعیدیان در حاشیه بازدید استاندار قزوین و هیات‌همراه از شرکت تولیدی فولاد خرمدشت شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: شرکت تولیدی فولاد از سال 91 با وجود مشکلاتی که در کشور حاکم بوده، فعالیت خود را آغاز کرده و در سال 97 به 80 درصد تولید خود دست یافته و با سرعت به این روند ادامه می‌دهد.

وی با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان و ارزیابی عملکرد واحدهای تولیدی از نظر میزان فعالیت و نیروی انسانی افزود: اگرچه دل ما برای تولید می‌سوزد اما می‌طلبد دولت بیشتر دلش برای تولیدکنندگان بسوزد چرا که تولیدکنندگان دوست دارند اشتغال‌زایی کنند.

رئیس هیأت مدیره شرکت تولیدی فولاد خرمدشت شهرستان تاکستان ادامه داد: اوایل امسال این شرکت با 70 نیرو و دو شیفت مشغول به کار بودند که در حال حاضر این تعداد به 150 نفر رسیده است.

سعیدیان اضافه کرد: حجم نقدینگی و سرمایه شرکت تولیدی فولاد خرمدشت نسبت به اوایل امسال یک‌سوم شده اما تعداد نیروی انسانی را افزایش داده‌ایم و با صادرات، چرخه را به چرخش درآورده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: از دولت درخواست می‌شود راه صادرات را باز کرده تا راحت‌تر نسبت به صادرات محصولات فولاد اقدام کنیم.

این مدیرعامل بیان کرد: به سرمایه در گردش و تسهیلات ارزان‌قیمت نیاز داریم و سرمایه در گردش گران‌قیمت به درد ما نمی‌خورد چراکه سرمایه در گردش گران‌قیمت موجب زمین‌گیر شدن و عدم فعالیت واحدهای تولیدی شده است. هر چه قدر تولید و اشتغال بیشتر شود، مردم هم راحت‌تر زندگی می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از حضور استاندار قزوین در شرکت تولیدی فولاد خرمدشت شهرستان تاکستان اذعان کرد: از وی در زمینه اعطای سرمایه در گردش ارزان‌قیمت، بازگشایی راه‌های صادرات و مساعدت مسؤولان امور مالیاتی به  شرکت فولاد درخواست مساعدت کرده‌ام. علاقه و عشق به تولید موجب شده در این شرایط سخت در عرصه تولید فعالیت کنیم.

مدیرعامل شرکت تولیدی فولاد خرمدشت شهرستان تاکستان افزود: مواد اولیه شرکت را از داخل تهیه می‌کنیم که کیفیت خوبی دارد و چهار سالی است که واردات نداشته‌ایم. محصول فولاد به کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان و گرجستان صادر می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح توسعه برای دستگاه تولید کلاف 5.5 و 6.5 فولاد را در دستور کار داریم که طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد. شرکت تولیدی فولاد خرمدشت شهرستان تاکستان 30 هکتار مساحت دارد که سال تولید 11 هزار مترمربع است.

شهرک صنعتی خرمدشت از توابع شهرستان تاکستان بوده و در 75 کیلومتری غرب استان قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز