خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر الوند در گفت‌وگو با ایلنا :

دستگاه های اجرایی پشت شورا و شهرداری را خالی کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۹۸۱

مهتاب بهرامی، رئیس شورای اسلامی شهر الوند گفت: متاسفانه در بحث خدمت رسانی به مردم، دستگاه‌های اجرایی شهر ، شورا و شهرداری الوند را تنها گذاشته‌اند و این موضوع باعث افزایش غیر واقعی توقعات از مدیریت شهری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهتاب بهرامی رئیس شورای اسلامی شهر الوند، با اشاره به گوشه‌ای از فعالیت‌های صورت گرفته در دوره پنجم شورا گفت: امروز در سایه کم‌کاری برخی دستگاه‌ها، تنها شورا و شهرداری در میدان عمل حاضر هستند و با وجود روبرو بودن با تنگناهای سخت مالی باید پاسخگوی قریب به اتفاق مطالبات برحق مردم  باشند.

وی بیان داشت: هم‌افزایی و قرار گرفتن ظرفیت سایر دستگاه‌ها در کنار تیم مدیریت شهری اصلی‌ترین خواسته ما در حوزه خدمت رسانی به مردم است چرا که معتقدیم در صورتی که هر مجوعه‌ای به وظایف خود عمل کند بسیاری از مشکلات مردم برطرف خواهند شد. بر همین نیز برای عملی شدن این موضوع دیگر تسامح نخواهیم کرد.

وی افزود: از ابتدای فعالیت منتخبان مردم در دوره پنجم، رویکردها و محور فعالیت تیم مدیریت شهری بر اساس تحقق خواست مردم و تامین دغدغه‌ها و نیازهای شهر تدوین شدند و در این مسیر نیز بسته به شرایط موجود کشور تلاش‌هایی صورت گرفته است.

وی افزود: امروز شرایط مالی مساعدی در سطح مدیریت خرد و کلان کشور جاری نیست و همین موضوع دلیلی شده تا شورا و شهرداری نتوانند به همه برنامه‌های خود جامه عمل بپوشانند.

بهرامی تصریح کرد: با این وجود نمایندگان مردم شریف الوند در صحن پارلمان محلی هیچگاه دست از تلاش برای بهبود شرایط برنداشته‌اند و همواره به دنبال این بوده‌اند که در حد وسع و توان خود از هر فرصتی بهترین اتفاق را برای شهر رقم بزنند و باری از دوش شهر و شهروندان بردارند.

رئیس شورای شهر الوند با اشاره به حجم مراجعات مردمی به دفتر شورای شهر گفت: با تصمیمی که از ابتدای سال دوم فعالیت شورا اجرایی شد مقرر شد اعضای شورا در طی روزهای هفته و در طول ساعات اداری و زمان فعالیت مدیران شهرداری و دستگاه‌های مرتبط، با حضور در دفتر شورا پیگیر مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز