خبرگزاری کار ایران

فرماندار البرز در نشست اعضای شورای دانش آموزی:

شوراهای دانش‌آموزی نمایندگان خرد جمعی در مدارس هستند

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۲۲۰

فرماندار البرز گفت: شوراهای دانش آموزی نمایندگان خرد جمعی در مدارس هستند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی فرماندار این شهرستان، در دیدار اعضا شوراهای دانش آموزی مدرسه حمزه سید الشهدا (ع) و مدیران آنها گفت: شوراهای دانش آموزی نمایندگان خرد جمعی دانش آموزان در مدارس هستند.

وی با اشاره به بهره گیری مناسب از ظرفیت و توانمندی‌های این شوراها در مدارس افزود : استفاده از نظرات دانش آموزان در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی به نمایندگی شوراهای منتخب آنها در ارتقاء مهارتهای‌شان بسیار موثر است .

گروسی تاکید کرد : فلسفه ایجاد شوراهای دانش آموزی استفاده حداکثری از توانمندی‌های دانش آموزان و تقویت روحیه مشارکت پذیری در آنهاست .

فرماندار البرز با تاکید بر نگاه همه جانبه به عملکرد و احتساب معدل فعالیت‌های مدیریت شهری در سطح جامعه بزرگتر ، ارزیابی نتایج عملکرد شوراهای دانش آموزی در جامعه کوچکتر یعنی مدرسه را ضروری دانست و گفت : از نگاه تک بعدی به فعالیت‌های شوراها در هر سطحی اجتناب شود ، زیرا نتیجه و برآیند مثبت فعالیت در تمامی حوزه های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی نتیجه مطلوب در پی خواهد داشت .

در پایان این نشست اعضاء شورای دانش آموزی مدرسه حمزه سید الشهدا (ع) به بیان دیدگاه های خود در خصوص مسائل روز جامعه و مشکلات پیش رو دانش آموزان از جمله درخواست پیگیری جهت ترمیم آسفالت مدرسه پرداختند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز