خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد ؛

استفاده از شیوه‌های نوین در امر مبارزه با مواد مخدر در دستور کار استانداری

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۹۰۸

استاندار قزوین گفت: قاچاقچیان مواد مخدر دائما درحال ایجاد راهکارهای نو برای سودآوری و فعالیت بیشتر هستند بنابراین باید از شیوه های جدید برای مبارزه در این خصوص استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در نهمین نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان داشت : مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی تغییر یافته و قاچاقچیان نیز مدام از راهکارهای جدید برای توسعه فعالیت کاری خود استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: مبارزه با سوداگران مرگ یک کار مقطعی و کوتاه مدت نیست بلکه بسیار طولانی خواهد بود و باید با هم‌اندیشی بتوانیم فعالیت موثری در این حوزه از خود نشان دهیم.

زاهدی تاکید کرد: فروش مواد مخدر از تجارت‌های پرسود اقتصادی محسوب می‌شود و فعالان این عرصه از هر نوع ابزار سنتی و مدرن بهره در کار خود بهره می‌گیرند.

استندار قزوین با قدردانی از فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری در حوزه پیشگیری، خاطرنشان کرد: باید شهرداری‌های استان اقدامات مجموعه مدیریت شهری قزوین در این خصوص را سرلوحه خویش قرار دهند و این موضوع مورد تصویب قرار گیرد.

استاندار قزوین در پایان فعالیت‌های انجام شده برای فراهم کردن مراکز نگهداری معتادان متجاهر مرد و زن در شهر قزوین را مثبت ارزیابی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز