خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

حال مردم را در قیمت‌گذاری اجناس مراعات می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۸۶۵

معاون اقتصادی استاندار گفت: ماموریت به تعزیرات حکومتی و دستگاه های نظارتی داده شده است که به صورت ویژه در شب یلدا نظارت و کنترل بیشتری در قیمت‌ها داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: با توجه به اینکه در شب یلدا، میزان مصرف مردم در برخی از کالاها بالا خواهد بود، تمهیدات لازم در سطح بازار استان فراهم شده که در اولین گام هیچ گونه کمبودی را از لحاظ تامین میوه،گوشت قرمز، مرغ و مخصوصا آجیل در سطح بازار نداشته باشیم.

رئیس ستاد تنظیم بازار در ادامه گفت: مردم  هیچ گونه کمبودی در سطح بازار مخصوصاً شب یلدا نخواهند داشت و از لحاظ کیفیت  و قیمت هم مراعات حال مردم را نیز  خواهیم کرد.

معاون اقتصادی استاندار در ادامه افزود: ماموریت به تعزیرات حکومتی و دستگاه های نظارتی داده شده است که به صورت ویژه در این شب‌ها نظارت و کنترل بیشتری در قیمت‌ها داشته باشند.

حبیبی افزود: با توجه به اینکه در سطح کشور ما نیز شاهد سیر نزولی ارز  هستیم  توقع داریم که بازار هم به بهانه کاهش ارز عکس العمل نشان دهد، اگرچه خیلی از کالاهایی که در سطح بازار است خیلی به ارز مربوط نبوده ولی به بهانه افزایش ارز، قیمت ها را هم افزایش دادند. با توجه به کاهش ارز پیش بینی ستاد تنظیم بازار استان این است که سیر کاهشی قیمت ها را خواهد داشت.

رئیس ستاد تنظیم بازارگفت: رکودی در سطح بازار نیز شاهد هستیم که ناشی از دو چیز است قیمت ارز کاهش پیدا کرده و مردم هم در خریدها تامل می کنند و با دقت بیشتری بازار را رصد می کنند.

حبیبی افزود: قیمت‌ها را با اتحادیه به جمع‌بندی رساندیم و مجمع امور صنفی که نظارتی بر اتحادیه‌ها دارند، قیمت ها را با ستاد تنظیم بازار کشور کنترل می‌کنند، به عنوان نمونه قیمت  آجیل بین 55 تا 80 هزار تومان است که  بسته به نوع کیفیت آن دارد.

همچنین در بحث مرغ برای اینکه بازار کنترل و قیمت آن متعادل شود، مرغ منجمد با 8900 مصوب شده را روانه بازار کرده‌ایم و این روند هم ادامه خواهد داشت.

 حبیبی در پایان افزود : امروز نیز تصمیم گرفته شد دستگاه‌های مرتبط در امر تنظیم بازار از خروج هرگونه دام به صورت غیر مجاز از استان جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز