خبرگزاری کار ایران

بعد از اصفهان نوبت به قزوین رسید ؛

طرح ذخیره سازی الکترونیکی اسناد 5 هزار تاکسیران قزوینی

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۵۵۴

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی استان قزوین گفت: در راستای سیاست هوشمندسازی و ارائه خدمات به صورت الکترونیک به تاکسیرانان، اجرای طرح ذخیره سازی الکترونیک پرونده ها و اسناد 5 هزار تاکسیران در سازمان تاکسیرانی قزوین آغاز شد.

به گزارش ایلنا از قزوین، اسماعیل عرشیان گفت: با توجه به این که بایگانی های کاغذی به علت حجم زیاد، امروزه ایجاد آرشیو الکترونیک و مکانیزه کردن اسناد و مدارک بایگانی ها مورد توجه نهادها و سازمان ها قرار گرفته و به عنوان یکی از پیش نیازهای ایجاد سازمان و دولت الکترونیک محسوب می شود، اجرای طرح ذخیره سازی الکترونیک پرونده ها و اسناد تاکسیرانان در این سازمان آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خصوص مزایای آرشیو الکترونیک تصریح کرد: افزایش امنیت اسناد، جلوگیری از مصرف بی رویه کاغذ، دسترسی به روز و سریع، امکان جستجوی سریع و دقیق برگ به برگ، دسترسی سریع و لحظه ای کاربران به اسناد، حفظ اسناد در مقابل حوادث غیرمترقبه و عدم نیاز به جابه جایی فیزیکی اسناد از جمله مزایای استفاده از آرشیو الکترونیک است.

وی عنوان کرد: با اجرای این طرح، سازمان تاکسیرانی قزوین هم زمان با سازمان تاکسیرانی اصفهان دومین شهری است که بایگانی خود را الکترونیک کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز