خبرگزاری کار ایران

مرادیان مطرح کرد:

استفاده از توانمندی بانوان قزوین در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۸۸۵

مدیرکل جدید بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین گفت: با حمایت‌های دولت تدبیر و امید و نگاه مثبت استاندار، دوران طلایی استفاده از توانمندی بانوان استان فرا رسیده است.

به گزارش ایلنا از قزوین، معصومه مرادیان امروز پنجشنبه در آئین معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین افزود: خوشبختانه این دوره، دوران طلایی حضور زنان در مسئولیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است که ناشی از نگاه مثبت دولت تدبیر و امید به حوزه بانوان بوده است.

وی با بیان اینکه زنان در هر مسئولیتی که به آنان سپرده شده با سربلندی و موفقیت از آن خارج شده‌اند، اظهار داشت: این انتصابات از این جهت قابل تحسین است که این بانوان  همین مدت کوتاه فارغ از جنسیت توانسته‌اند توانمندی‌های خود را به‌خوبی به نمایش بگذارند.

مرادیان گفت: علاوه بر آن‌که جامعه زنان قزوین به توانایی خود باور پیدا کرده‌اند، مردان نیز به همین موضوع پی بردند و در انتخابات گذشته با انتخاب یک زن به‌عنوان نماینده مجلس و همچنین سه زن در شورای‌شهر قزوین این موضوع را ثابت کردند.

مدیرکل جدید بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین افزود: این نشان می‌دهد در جامعه قزوین نگاه به انسان‌ها براساس توانایی‌ها فارغ از جنسیت است که باید این موضوع را به فال نیک گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز