خبرگزاری کار ایران

سردار محمودی خبر داد:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوئین زهرا

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۶۰۳

فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف یک‌دستگاه کامیون و کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

به گزارش ایلنا از قزوین، سردار مهدی محمودی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا با انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق مقادیری سوخت قاچاق توسط یک‌دستگاه تریلر تانکردار در محور مواصلاتی مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: بلافاصله ماموران با استقرا در محورهای مواصلاتی و کنترل خودرو‌های عبوری موفق به شناسایی تریلر نفتکش شده و خودروی حامل سوخت را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با بررسی مدارک راننده تریلر مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل و سوخت قاچاق بوده که برای بررسی دقیق‌تر، ماموران کامیون را به مقر پلیس منتقل و از کارشناسان شرکت نفت برای بررسی دعوت کردند.

وی اضافه کرد: با بررسی دقیق‌تر توسط عوامل شرکت نفت مشخص شد که سوخت به‌صورت قاچاق بوده و در بازرسی از تریلر نفتکش مقدار ۳۰ هزار لیتر نفت کوره کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سردار محمودی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: ارزش ریالی سوخت مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۷۲۰میلیون ریال برآورد و سوخت تحویل شرکت نفت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز