خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین تاکید کرد :

ضرورت راه اندازی صندوق زیتون در استان قزوین

کد خبر : ۷۰۲۵۷۸

استاندار قزوین بر ضرورت راه اندازی صندوق زیتون در استان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر ۷ هزار هکتار از باغات استان به محصول زیتون اختصاص دارد، که شرایط راه اندازی صندوق زیتون در استان قزوین فراهم است.

به گزارش ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در نشست مشترک با اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی که با حضور محمد طهماسبی معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: بیمه محصولات کشاورزی متاسفانه با عملکرد خود در سال‌های گذشته؛ کشاورزان را بی اعتماد کرده و متاسفانه بخش عمده‌ای از کشاورزان تمایل به بیمه محصولات کشاورزی خود ندارند.

وی به اهمیت تشکل‌های بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت : فلسفه وجودی این تشکل‌ها این است که با حمایت دولت؛ هم‌افزایی و همگرایی بین دولت و بخش خصوصی ایجاد می شود که بتوانیم از بخش حمایت کنیم.

زاهدی تصریح کرد: صندوق کشمش از مصوبات هیئت دولت بود که تصویب شد و اقدامات خوبی نیز در این راستا انجام شده است.

استاندار قزوین با بیان اینکه صندوق توسعه بخش کشاورزی استان باید رونق یابد، گفت: باید تعهدات خود را نسبت به صندوق‌های بخش کشاورزی انجام دهیم و سهم دولت را برای توسعه این بخش تکمیل کنیم.

زاهدی خواستار تامین به موقع تامین دامی مورد نیاز واحد‌های دامی استان را دارند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز