خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین مطرح کرد:

اجرای ۸۴ طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۹۶۶

فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای ۸۴ مرحله طرح پاکسازی مناطق و محلات آلوده ، در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در ۸ ماهه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از قزوین، سردار مهدی محمودی در این باره اظهار داشت: پلیس قزوین با توجه به اولویت‌های ناجا در مبارزه و مقابله با جرایم و اسقرار نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت در جامعه از تمام توان و تجهیزات به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد : در عصر حاضر با توجه به پیچیدگی و تنوع جرایم، موفقیت پلیس با برقراری اعتماد متقابل بین پلیس و مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی و همکاری و مشارکت در تامین امنیت خواهد بود.

وی بیان کرد: اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در گرو اشراف اطلاعاتی است و تنویر افکار عمومی و همراه کردن مردم با پلیس در اجرای طرح ها موفقیت‌های بیشتری را رقم می‌زند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: هدف از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد و افزایش ضریب امنیتی و استقرار آرامش و آسایش برای مردم است و پلیس با برنامه ریزی و تدابیر لازم در این زمینه از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

سردار محمودی اضافه کرد: پلیس قزوین در این راستا در ۸ ماهه سال جاری تعداد ۸۴ طرح در استان اجرا که تعداد ۶۹۷ نفر در زمینه های انواع سرقت، مواد مخدر و ... دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای طرح‌ها، مقدار ۳۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر، ۲۴ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و تعداد ۱۶۲ دستگاه خودرو و ۹۸ دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کشف ۱۰ دستگاه موتورسیکلت و ۳ دستگاه خودروی سرقتی، تعداد ۸ عدد باتری خودرو، ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۵۰ کیلوگرم سیم مسی در اجرای طرح‌ها بدست آمد.

سردار محمودی در پایان با اشاره به تاثیر اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه تصریح کرد: افزایش ضریب امنیت اجتماعی نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها و آحاد مردم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز