خبرگزاری کار ایران

در ستاد هفته پژوهش استان مطرح شد؛

ارایه 20 اثر برتر دانش آموزی استان قزوین در هفته پژوهش

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۶۳۵

نماینده دانش آموزان و معلمان در ستادهفته پژوهش استان نیز در این نشست اظهار داشت: از بین 20 اثر برتر دانش آموزی استان که به دبیرخانه ستاد پژوهش ارسال شده، 2 اثر برگزیده کشوری هستند

به گزارش ایلنا از قزوین، رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد هفته پژوهش و فناوری استان قزوین، روز دوشنبه در نشست خبری دبیران ستاد برگزار کننده هفته پژوهش، تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید با درک و اهمیت موضوع پژوهش، در راستای برنامه های تدوین شده گام بردارند.

نصرت الله علیرضایی در ادامه با اشاره به موضوع اطلاع رسانی در این هفته، افزود: خوشبختانه تبلیغات محیطی و شهری برای بزرگداشت این مناسبت آماده شده و از فردا با هماهنگی شهرداری قزوین در سطح شهر نصب می شوند و در این رابطه نیز مجله ای تحت عنوان پژوهان منتشر خواهد شد.

نماینده دانش آموزان و معلمان در ستادهفته پژوهش استان نیز در این نشست اظهار داشت: از بین 20 اثر برتر دانش آموزی استان که به دبیرخانه ستاد پژوهش ارسال شده، 2 اثر برگزیده کشوری هستند.

محمد اسدی ادامه داد: پژوهش های این حوزه در 2 بخش معلمان و دانش آموزان لحاظ شده که در حوزه معلمان محورهای کاربردی و پژوهشی مورد توجه قرار گرفته اند.

به گفته این مسئول، در حوزه پژوهشی آموزش و پرورش 131 طرح از طریق معاونت های ادارات کل ارسال و در نهایت نیز 22 اثر برای هفته پژوهش برگزیده شدند.

اسدی یادآور شد: در بخش اختراعات و اکتشافات دانش آموزی نیز سه اختراع در حوزه مکاترونیک، الکترونیک و مکانیک امسال به این دبیرخانه ارسال شده است.

هفته پژوهش 23 تا 29 آذرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه پیام نور قزوین در سالن ورزشی این دانشگاه در مینودر برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز