خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

متجاوز به عنف در قزوین به دار مجازات آویخته شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۱۴۸

سحرگاه امروز حکم اعدام فردی که مرتکب تجاوز به عنف شده بود در محوطه زندان مرکزی قزوین به اجرا درآمد.

به گزارش ایلنا از قزوین، محمد قاسمی در تشریح این پرونده گفت: این پرونده در سال 96 تشکیل و متهمین این پرونده نیز در کمترین زمان ممکن توسط ضابطین قضایی دستگیر و جهت رسیدگی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند.

دادستان مرکز استان افزود: این پرونده 5 متهم دارد و دلیل اصلی ارتکاب جرم در این پرونده یک رابطه غیراخلاقی بوده است که متهم ردیف اول این پرونده از حیث ارتکاب تجاوز به عنف و سرقت مقرون به آزار بر اساس مستندات پرونده به اعدام محکوم شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: سایر متهمین با عناوین مجرمانه‌ای همچون معاونت در تجاوز به عنف، سرقت مقرون به آزار و رابطه نامشروع به احکامی همچون حبس طولانی مدت و شلاق محکوم شده‌اند.

این مقام قضایی استان بیان کرد: حکم اعدام این متهم ابتدا در شعبه دوم کیفری استان صادر شد و سپس در شعبه بیست و هفتم دیوان عالی کشور تایید و با استیذان از رئیس  قوه قضاییه سحرگاه امروز در زندان قزوین به اجرا درآمد.

وی تاکید کرد: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است و دستگاه قضایی در برخورد با مجرمین خشن و مخلان امنیت عمومی و اجتماعی کاملا جدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز