خبرگزاری کار ایران

بازدید فرماندار آبیک از روند اجرای طرح اگو در روستای زیاران

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۸۸۸

فرماندار آبیک در بازدید از روند اجرای طرح اگو در روستای زیاران خطاب به شوراهای اسلامی، دهیار و پیمانکار گفت :ضمن رعایت موارد ایمنی، با اطلاع رسانی به مردم در راستای مزایای طرح و زمانبندی مناطق اجرای طرح در تسریع و رفع مشکلات موجود اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش ایلنا از قزوین، احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و علیزاده مدیر عامل آبفای روستایی، رجبی معاون عمرانی فرماندار، اخلاقی بخشدار مرکزی، مدیران دستگاهای خدمات رسان شهرستان، کریم زاده پیمانکار، شوراهای اسلامی و دهیار روستای زیاران جلسه‌ای برای بررسی و رفع مشکلات موجود در روند اجرای طرح آگو و موضوعات مرتبط با شبکه آبرسانی آب شرب برگزار شد.

احمد پور در این جلسه اظهار کرد: موضوع آب شرب و همچنین مبحث فاضلاب زیاران جزء دغدغه های اصلی ما در شهرستان بود و در بدو ورود بررسی های لازم انجام و آنچه مشخص است در این این روستا کمبود آب نداریم بلکه مشکل اصلی عدم مدیریت آب موجود است.

احمدپور ضمن دعوت اهالی به همکاری و همراهی با دست اندرکاران پروژه خطاب به شوراهای اسلامی، دهیار و پیمانکار تصریح کرد: ضمن رعایت موارد ایمنی، با اطلاع رسانی به مردم در راستای مزایای طرح و زمانبندی مناطق اجرای طرح در تسریع و رفع مشکلات موجود اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار آبیک ضمن شنیدن درخواستهای پیمانکار، بویژه درخواست رفع مشکلات حوزه انتقال فاضلاب به تصویه خانه خطاب به دهیار تصریح کرد: تمامی بناهای ساخته شده در حریم رودخانه در اسرع وقت تشکیل پرونده در کمیسیون ماده 99 فرمانداری شود.

پروژه اجرای طرح اگو برای ۱۱۰ روستا در سراسر کشور در دستور کار قرار دارد که ۴روستا سهم استان قزوین است، که روستای زیاران از توابع بخش مرکزی با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰۰ نفر واقع در شهرستان آبیک یکی از روستاهای مشمول اجرای این طرح است و تاکنون  ۱۶ کیلومتر طرح اگو اجرا شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز