خبرگزاری کار ایران

به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها انجام شد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه‌ شهری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۷۷۸

به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها تعدادی از پروژه‌های شهری با همکاری مدیریت شهری قزوین کلنگ‎زنی و افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این مراسم ایستگاه آتش‌نشانی شهدای چوبیندر واقع در ناحیه منفصل شهری چوبیندر افتتاح شد که با بهره‎برداری از این ایستگاه آتش نشانی، تعداد ایستگاه‌های موجود در شهر قزوین به حد استاندارد جهانی رسید.

در ادامه این مراسم، بوستان خانواده واقع در ناحیه منفصل شهری چوبیندر با اعتبار 7 میلیارد ریال نیز به بهره برداری رسید که در این بوستان برای آبیاری فضای سبز از سیستم آبیاری قطره‌ای در بستر جنگل‌کاری استفاده شده است.

در بوستان خانواده 3 هزار و 450 متر‌مربع جنگل‌کاری، هزار و 950 متر‌مربع چمن کاری و 50 متر‌مربع گل‌کاری فصلی انجام شده و کاشت بوته زینتی و رز کاری به میزان 220 متر‌مربع و 300 اصله درخت از دیگر اقدامات صورت گرفته در این بوستان است.

افتتاح تجهیزات خودرویی سازمان مدیریت پسماند از دیگر برنامه‌های مدیریت شهری قزوین به مناسبت هفته شوراها بوده است که در این مراسم یک دستگاه خودروی شستشو و مکش فاضلاب با اعتبار افزون بر 11 میلیارد و 804 میلیون ریال به منظور شستشوی کامل انهار سرپوشیده و روباز به صورت مکانیزه و تخلیه فاضلاب به صورت اتوماتیک، 4 دستگاه خودمکش با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریال و با هدف تسریع در عملیات آبکشی در مواقع بحرانی و آب‌گرفتگی و 2 دستگاه خودروی کشنده سیمی تریلر با اعتبار 15 میلیارد و 680 میلیون ریال به منظور تسهیل و تسریع در حمل زباله به کارخانه کمپوست، کاهش زمان بارگیری و تخلیه و تجهیز ناوگان خدمات شهری مورد بهره‎برداری قرار گرفت.

سالن ترحیم آرامستان بهشت فاطمه(س) با مساحت 200 متر‌مربع، با هزینه‌ای افزون بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال و مجهز به سیستم صوتی، کف‌پوش موکت، دستگاه ویدئو پرژکتور، سیستم سرمایشی و گرمایشی و روشنایی و نمازخانه آرامستان بهشت فاطمه(س) با مساحت 80 متر‌مربع، با هزینه‌ای بالغ بر 400 میلیون ریال و مجهز به سیستم صوتی، کف‌پوش فرش، پارتیشن بندی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و روشنایی نیز در این مراسم به بهره‎برداری رسید.

ایستگاه کارواش آرامستان بهشت فاطمه (س)با مساحت 50متر مربع، مجهز به دستگاه شستشوی ماشین،چال سرویس، دستگاه کفساز، دستگاه پاشش مواد ضدعفونی و روشنایی و با اعتباری افزون بر 400 میلیون ریال نیز افتتاح شد.

در این مراسم اصلاحات هندسی صورت گرفته در شهر قزوین نیز مورد بهره برداری قرار گرفت که از جمله آنها می‌توان به افتتاح پل سفیر امید با اعتبار 2 میلیارد و 600 میلیون ریال، اصلاح هندسی بلوار امام خمینی (ره) حد فاصل خیابان مدنی تا بلوار معلم با هزینه 5 میلیارد و 111 میلیون ریال، تقاطع بلوار نخبگان و خیابان پیروزی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال، میدان چوبیندر و احداث دوربرگردان ها با اعتباری افزون بر 231 میلیون ریال، میدان حسن پور با اعتبار 469 میلیون ریال، تقاطع خیابان سعدی و رسالت با اعتبار 557 میلیون ریال و دوربرگردان ضلع شمال میدان مادر با هزینه 564 میلیون ریال اشاره کرد.

انتهای پیام/
زینب محبی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز