خبرگزاری کار ایران

در دیدار استاندار قزوین با مدیرعامل بانک پاسارگاد ایران مقرر شد

ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی با هدف" توریسم درمانی" در قزوین

در دیدار استاندار قزوین با مدیرعامل بانک پاسارگاد ایران درخصوص ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی با موضوع" توریسم درمانی" در قزوین موافقت شد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ فریدون همتی امروز با اعلام این خبر افزود: در هلدینگ سلامت گروه مالی پاسارگاد، ساخت 7 هزار تخت بیمارستانی در 5 شهر کشور به تصویب رسیده که ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی در قزوین از جمله این اولویت‌هاست.

وی افزود: این بیمارستان با عنوان گردشگری و توریسم سلامت در قزوین راه‌اندازی می‌شود که علاوه بر نیازمندان داخلی، به افراد و گروه‌هایی که در کنار استفاده از جاذبه‌های گردشگری با اهداف پزشکی و درمانی به کشور یا استان مسافرت می‌کنند، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

 استاندار تصریح کرد: در این دیدار آمادگی استان قزوین برای همکاری نزدیک جهت ساخت این بیمارستان اعلام شد و زمین مورد درخواست معرفی شد و اکنون پروژه در مرحله تهیه طرح مطالعاتی است و با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته در سفر ریاست جمهوری و هیات همراه به استان،عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود.

همچنین قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد در این دیدار اظهار کرد: تامین مالی احداث این بیمارستان توسط هلدینگی به نام هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد انجام می‌پذیرد که توسط بانک پاسارگاد ایجاد شده و مسئولیت آن توسعه خدمات درمانی بهداشتی و آموزشی پزشکی است.

وی افزود: این هلدینگ احداث 7 هزار تخت بیمارستانی را در سراسر کشور پیش بینی کرده است که این مراکز سلامت در شهرستان های قزوین، مشهد , اهواز, البرز و دوشهر دیگر  احداث خواهند شد.

مدیر عامل بانک پاسارگاد با بیان اینکه" انجام این پروژه جزوه مسئولیت های اجتماعی بانک است" تصریح کرد: در هلدینگ سلامت بانک  در کنار  احداث بیمارستان ،ساخت مراکز آموزشی و دانشگاهی را نیز به عنوان یک مجموعه خواهیم داشت که با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی این امر صورت خواهد گرفت.

کد خبر : ۳۵۴۲۲۲