خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری قزوین:

رویکرد شهرداری قزوین دربرگزاری اجلاس جاده ابریشم رونق شهر باشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۳۸

رویکرد شهرداری قزوین در برگزاری اجلاس شهرداران جاده ابریشم باید رونق شهر باشد.

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: رویکرد شهرداری قزوین در برگزاری اجلاس شهرداران جاده ابریشم باید رونق شهر باشد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی افزود: قزوین با قدمت دیرینه و وجود آثار تاریخی و نقش مهم این استان درحفظ و حراست از کیان این سرزمین دردوران دفاع مقدس وتقدیم شهدای گرانقدر و ممتاز در قبل و بعد از انقلاب مهد علم، دانش، دین و دیانت نیز می باشد که در این راستا با وجود این ظرفیت ها ضرورت دارد قزوین را در سطح ملی وبین المللی بیشتر مطرح کنیم.

حبیبی با اشاره به برگزاری اجلاس شهرداران جاده ابریشم در قزوین اظهار کرد: برگزاری این اجلاس در قزوین فرصت مغتنمی است تا ضمن شناساندن قزوین در سطح بین المللی نسبت به جذب سرمایه گذار وتوسعه گردشگری گام های مثبتی برداشته شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین بیان کرد: استان قزوین دارای جاذبه های تاریخی فراوانی می باشد که وجود آرامگاه چهار پیامبرکه در نوع خود بی نظیر است و امامزاد گان بزرگ، مسجد جامع، سرای سعدالسلطنه و سایر آثار تاریخی ومذهبی با معماری مثال زدنی می باشد که شهرداری قزوین از همه این ظرفیت ها باید استفاده کند.

وی با اشاره به سایر ویژگی های شهر قزوین اعلام کرد: وجود جاذبه های طبیعی وبسیار اثرگذار از جمله باغستان قزوین وآب و هوای مناسب و دیگر شاخصه های علمی و فرهنگی و اجتماعی پتانسیل هایی است که باید به عنوان مقصد جدید گردشگری در این اجلاس معرفی شود.

حبیبی میزبانی قزوین برای اجلاس شهرداران جاده ابریشم را با اهمیت دانست ودر خصوص حمایت حوزه معاونت عمرانی از این اجلاس اعلام کرد: مجموعه استان تمام خود را انجام خواهد داد تا این نشست به نحو احسن برگزار شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین ادامه داد: با بسیج تمام امکانات وفراخوان به تمام دستگاههای اجرایی در زمان پیش از برگزاری اجلاس، همراهی کاملی را با مدیریت شهری خواهیم داشت.

حبیبی اضافه کرد: برگزاری این اجلاس فرصتی است تا مدیریت شهری بتواند تا از ظرفیت سرمایه گذاران برای رونق وتوسعه شهر از جمله احداثهتل، مهمان سراها، مجموعه های تفریحی، مکان های ورزشی، مجتمع های تجاری و… استفاده کند.

معاون عمرانی استانداری قزوین اذعان کرد: باید در این اجلاس مدیریت شهری با معرفی قزوین و زمینه های تشویقی اعتماد و اطمینان سرمایه گذاران را جلب نماید.

وی اقدام مدیریت شهری را در میزبانی اجلاس شهرداران جاده ابریشم ستود وبیان کرد: اگر بتوانیم قزوین را در حد شایسته معرفی کنیم سرمایه گذاران با توجه به ظرفیت های موجود استقبال خواهند کرد.

حبیبی در پایان یادآورشد: با توجه به اینکه برگزاری این اجلاس در حوزه مدیریت شهری می باشد شهرداری قزوین باید از این فرصت استثنایی در راستای توسعه ورونق شهر استفاده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز