خبرگزاری کار ایران

علیجانی، مدیرکل جدید کانون استان قزوین شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۳۲

حسین علیجانی از سوی علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به عنوان مدیرکلی کانون در استان قزوین معرفی شد.

حسین علیجانی از سوی علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، به عنوان مدیرکلی کانون در استان قزوین معرفی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این حکم از سوی علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل کانون، صادر شده تا کارشناس ادبی اسبق کانون استان قزوین از این پس مدیرکلی کانون این استان را بر عهده بگیرد.

علیجانی متولد ۱۳۵۸ در قزوین و دانشجوی رشته‌ی روابط بین‌الملل در مقطع کارشناسی ارشد است.

وی پیش از این مسوول کمیته فرهنگی " شبکه مجازی آستان " متعلق به آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره)، معاون فرهنگی اجتماعی اتحادیه‌ی سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور و نویسنده، کارشناس و مجری تلویزیون قزوین بوده است.

سوابقی نیز مانند مدیر طرح‌های توسعه‌ای شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، مدیر روابط عمومی اداره‌‌‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، مدیر روابط عمومی و امور استان‌های اولین دوسالانه‌ی بین‌المللی خوشنویسی ایران، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در استان قزوین و معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در کارنامه‌ی این مدیر جدید کانون ثبت شده است.

او موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های ادبی و هنری به ویژه در عرصه‌ی نمایشنامه‌نویسی و تئاتر و فعالیت‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای کسب کرده است.

علیجانی در آیینی رسمی در مجتمع فرهنگی هنری کانون قزوین و با حضور مدیرعامل کانون برگزار شد مسئولیت را به صورت رسمی از طیب ملکی‌پور مدیرکل سابق تحویل گرفت.

ملکی‌پور ۹ سال پیش مدیریت کانون استان قزوین را بر عهده گرفت و در این مدت توسعه‌ی مراکز کانون در سطح استان قزوین، راه‌اندازی فعالیت رباتیک در این مراکز و میزبانی دو دوره جشنواره فیلم کودکان برای کودکان و ۸ دوره سوگواره‌ی حسینی کانون استان قزوین را در کارنامه‌ی کاری خود ثبت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز