خبرگزاری کار ایران

با نزدیک شدن به شروع استارت‌آپ‌ ویکند؛

شمارش معکوس برای آغاز بزرگ‌ترین رویداد کارآفرینی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۱۷۹

استقبال از نخستین رویداد بین‌المللی کارآفرینی استارت‌آپ ویکند استان قزوین تا حدی بوده که یک هفته پیش از آغاز آن، ظرفیت ثبت‌نام تکمیل شده است.

دبیر همایش بین‌المللی کارآفرینی استارت‌آپ ویکند گفت: استقبال از نخستین رویداد بین‌المللی کارآفرینی استارت‌آپ ویکند استان قزوین تا حدی بوده که یک هفته پیش از آغاز آن، ظرفیت ثبت‌نام تکمیل شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، بدکتر اسماعیل‌زاده ا اعلام اینکه تاکنون ۱۰۰ نفر به منظور شرکت در این رویداد جهانی ثبت نام کرده‌اند، گفت: حداکثر ظرفیت در نظر گرفته شده برای این رویداد، ‌‌ همان ۱۰۰ نفر بود، اما با این حال درخواست‌ها برای شرکت در این رویداد همچنان ادامه دارد و ما هم با توجه به آمار بالای علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد کارآفرینی، در صدد راهی برای افزایش ظرفیت پذیرش هستیم.

اسماعیل‌زاده ضمن قدردانی از تلاش‌ها و حمایت‌های دکتر موسی‌خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در برگزاری هرچه بهتر استارت‌آپ ویکند، در خصوص ثبت‌نام کنندگان در این رویداد بین‌المللی، تصریح کرد: ۴۰ درصد ثبت نام کنندگان را خانم‌ها و ۶۰ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به ثبت‌نام شرکت کنندگان در ۳ حوزه، افزود: ۴۰ درصد در حوزهٔ کسب و کار، ۴۰ درصد در حوزهٔ فنی و ۲۰ درصد هم در حوزهٔ گرافیک ثبت نام کرده‌اند.

رییس مرکز رشد واحدهای فن‌آور دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در خصوص روند برگزاری این رویداد بین‌المللی کارآفرینی گفت: شرکت کنندگان ۱۰ گروه ۱۰ نفره تشکیل می‌دهند که با کار گروهی یک نمونهٔ اولیهٔ محصول(MVP) تولید می‌کنند.

اسماعیل‌زاده ادامه داد: این افراد طی ۳ روز کار گروهی و با هدایت ۱۵ مربی متخصص در حوزه‌های کسب‌وکار، فنی و گرافیک یک نمونه محصول تولید می‌کنند که در روز سوم توسط داوران باسابقه و باتجربه در این حوزه‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که ۳ طرح برگزیده و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی با اشاره به وجود برنامه‌های جانبی در این رویداد مهم و بین‌المللی، گفت: ارتباط مستقیم با متخصصین و استادان برجستهٔ کشور از جمله دکتر آراستی رییس دانشکدهٔ مدیریت دانشگاه صنعتی شریف و ارتباط تصویری مستقیم با سیاوش محمودیان از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در خارج از کشور که در پروژه‌های شرکت گوگل همکاری می‌کند، از برنامه‌های ویژهٔ ما است.

اسماعیل‌زاده با قدردانی از مسوولان و معاونت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که برای برگزاری رویداد بین‌المللی کارآفرینی استارت‌آپ ویکند، زحمات زیادی متحمل شده‌اند، یادآور شد: مراسم افتتاحیه و اختتامیهٔ این رویداد مهم در سالن آمفی تئا‌تر علامه رفیعی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و سایر بخش‌های آن در مرکز رشد واحدهای فن‌آور این دانشگاه برگزار می‌شود.

شایان ذکر است؛ رویداد بین‎المللی کارآفرینی استارت‎آپ‎ویکند برای نخستین بار در قزوین از ۲۸ تا ۳۰ آبان ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز