خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون ترافیک شورای اسلامی شهر قزوین خبرداد:

نظارت بر عملکرد رانندگان سرویس مدارس قزوین

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۷۹

یکی از مهمترین تصمیم گیری‌های ستاد مهر قزوین، نظارت پلیس راهور بر عملکرد رانندگان سرویس مدارسی است که در محدوده مدارس مشرف به خیابانهای اصلی، مرتکب تخلف شدند.

رئیس کمیسیون ترافیک شورای اسلامی شهر قزوین گفت: یکی از مهمترین تصمیم گیری‌های ستاد مهر قزوین، نظارت پلیس راهور بر عملکرد رانندگان سرویس مدارسی است که در محدوده مدارس مشرف به خیابانهای اصلی، مرتکب تخلف شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ حکمت ا… داودی افزود: یکی از مهمترین اهداف ستاد مهر فراهم آوردن شرایط، برای تردد کم خطر و ایمن دانش آموزان و دانشجویان در شهر قزوین است.

او تصریح کرد: قبل از بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی، ستاد مهر شورای شهر و شهرداری قزوین با حضور تمامی دستگاه‌های خدمات رسان از جمله اداره کل آموزش و پرورش، پلیس راهور و سازمانهای ترافیک، آتش نشانی، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پایانه‌های شهرداری تشکیل شد.

او گفت: خط کشی معابر و گذرگاههای عابرین پیاده، نصب تابلوهای هشدار دهنده و ایمن سازی محل تردد دانش آموزان در این ستاد مطرح و دستگاه مربوطه موظف به اجرای آنها شد.

این عضو شورا یادآور شد: همچنین پلیس راهور و بازرسان سازمان تاکسیرانی با هدف جلوگیری از تخلفات رانندگی و عدم سوار نمودن بیشتر از ظرفیت در سرویس مدارس، به صدور مجوز برای تاکسیهای سرویس مدارس و نصب پرچمهای مشخص و کنترل سرویسهای مذکور موظف شدند.

رئیس کمیسیون ترافیک شورای شهر اضافه کرد: بنا به نظر این ستاد، تمامی اتوبوسهایی که به علت نقص فنی متوقف شده بودند، آماده به کار شده و ضمن صدور مجوز برای مینی بوسهای سرویس مدرسه، نظارت بازرسان سازمان اتوبوسرانی بر عملکرد آنان مصوب شد.

بنابر گزارش روابط عمومی شورای شهر قزوین، رئیس کمیسیون ترافیک شورا، از فعال شدن پلیس مدارس به همت اداره کل آموزش و پرورش خبر دادو افزود: شهرداری نیز قبل از بازگشایی مدارس، تجهیزات مورد نیاز برای تحقق این اقدام را فراهم کرد.

او خبر داد: میزان هزینه سرویسهای مدارس پس از تصویب کمیته ماده ۱۸، فرمانداری، اداره کل آموزش و پرورش و انجمن اولیاء در شورای شهر قزوین با ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش نسبت به سال قبل به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون ترافیک شورای شهر قزوین در پایان گفت: آموزش رانندگان سرویسهای مدارس اعم از مینی بوس و تاکسی با هدف ارائه سرویسهای امن به دانش آموزان نیز در دستور کار قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز