خبرگزاری کار ایران

جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

اولین کاروان اردو‌های راهیان نور مهرماه از ناحیه قزوین اعزام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۷۰

اردو‌های راهیان نور حرکتی بسیار پسندیده است و برای آشنایی جوانان ما با ارزش‌های دفاع مقدس و حفظ دستاورد‌های نظام اسلامی بسیار مهم است.

جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: اولین کاروان مناطق عملیاتی مهرماه در قالب ۹ اتوبوس ازناحیه قزوین عزام می‌شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، سرهنگ عباس برزگر ابراهیمی جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در جلسه اردوی‌ راهیان نور دانش‌ آموزی که عصر دیروز در سالن شهید حسن پور با حضور مدیران آموزش و پرورش استان و فرماندهان نواحی سپاه استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه اتحاد ملت باعثپیروزی در برابر دشمنان می‌شود تصریح کرد: با مشاهده به وضعیت کشورهای روسیه و لبنان متوجه این اصل مهم می‌شویم که هرگاه اتحاد مردم و بسیج مردمی تضعیف گردد دشمن پیشروی می‌کند و حکومت آنان تضعیف می‌گردد لیکن این اتحاد مردم است که باعثپیروزی های مردم و حرکت های آزادی خواهانه بر استکبار خواهد شد.

این مسئول در تبیین ضرورت اردوی راهیان نور دانش آموزی افزود: اردو‌های راهیان نور حرکتی بسیار پسندیده است و برای آشنایی جوانان ما با ارزش‌های دفاع مقدس و حفظ دستاورد‌های نظام اسلامی بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه اصل اعزام اردوی‌های راهیان نور داوطلبانه است گفت: برنامه راهیان نور چندین سال است که با برنامه ریزی مناسب به طور موفقیت آمیزی برگزار می‌گردد و هیچ اجباری وجود ندارد.

این مسئول یادآورشد: اولین کاروان اردو‌های راهیان نور در مهرماه در قالب ۹ اتوبوس ازناحیه قزوین اعزام می‌شوند و هیچ منعی برای حضور اولیای دانش آموزان در این اردوها وجود ندارد و این عزیزان می‌توانند در اردوهای راهیان نور شرکت نمایند.

برزگر ابراهیمی در خاتمه متذکر شد: اردوی راهیان نور به مقصد کرمانشاه ۳ روزه و به مقصد خوزستان ۴ روزه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز