خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشن ولایت علوی در ۴۵ امامزاده و بقاع متبرکه قزوین

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۵۷

جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی از برنامه‌های مصوب سازمان اوقاف است که چند سالی است به صورت مدون و بسیار باشکوه در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در راستای جشن بزرگ غدیر در امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ محمد‌پور در نشست خبری به رسانه‌ها گفت: جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی از برنامه‌های مصوب سازمان اوقاف است که چند سالی است بصورت مدون و بسیار با شکوه در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.

او افزود: برگزاری ایستگاههای صلواتی، همه واقف باشیم، مشاوره وقف، غرفه محصولات فرهنگی، پرسش و پاسخ و… از دیگر برنامه‌های موجود در امامزادگان و بقاع متبرکه استان گلستان است.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین خاطر نشان کرد: چاپ ۵ هزار عدد کتابچه و بروشور در جهت معرفی روز غدیر و فرهنگ اهل بیت(علیهم السلام) از دیگر کارهایی است که به وسیله معاونت فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه تهیه و تدوین شده است.

او افزود: این جشن‌های باشکوه و گسترده که با برنامه‌های متنوع فرهنگی، تبلیغی، و مسابقه همراه خواهد بود از عید سعید قربان آغاز خواهد شد و تا عید سعید غدیر خم ادامه خواهد داشت.

او بیان کرد: بر اساس اعلام معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف، ۱۲ مهرماه برابر با ۹ ذی الحجه نخستین روز دهه ولایت امسال با نام «ولایت و نیایش» ۱۳ مهرماه برابر با ۱۰ ذی الحجه و عید سعید قربان با نام «ولایت و اطاعت»، ۱۴ مهرماه برابر با ۱۱ ذی الحجه با نام «ولایت و قرآن»، ۱۵ مهرماه برابر با ۱۲ ذی الحجه با نام «ولایت و بصیرت»، ۱۶ مهرماه برابر با ۱۳ ذی الحجه با نام «ولایت و جوانان»، ۱۷ مهرماه برابر با ۱۴ ذی الحجه با نام «ولایت، ایثار، شهادت»، ۱۸ مهرماه برابر با ۱۵ ذی الحجه و روز ولایت با سعادت امام هادی علیه السلام با نام «ولایت و هدایت»، ۱۹ مهرماه برابر با ۱۶ ذی الحجه با نام «وقف از منظر ولایت»، ۲۰ مهرماه برابر با ۱۷ ذی الحجه با نام «ولایت و بانوان» و ۲۱ مهرماه برابر با ۱۸ ذی الحجه و عید سعید غدیر خم با نام «ولایت و امامزادگان» نامگذاری شده است که ان شاء الله و به حول و قوه الهی و بذل توجهات حضرت ولی عصر(ارواحنا له الفداء) در هر یک از این روز‌ها برنامه‌های متنوعی در۴۵ امامزاده و بقاع متبرکه شهرستان قزوین برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز