خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

خواسته شهدا حفظ عزت و اقتدار انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۴۰۴

خواسته شهدا از ما حفظ عزت، استقلال و اقتدار انقلاب، ترویج ارزشهای اسلامی در جامعه وصدور پیام پیروزی انقلاب به جهانیان است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: خواسته شهدا از ما حفظ عزت، استقلال و اقتدار انقلاب، ترویج ارزشهای اسلامی در جامعه وصدور پیام پیروزی انقلاب به جهانیان است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین؛ سردار سرتیپ دوم محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در یادواره شهدای کارگرشهید مرتضی علویری در جمع کارگران ومدیران شرکت کاشی پارس که به همت حوزه بسیج کارگری شهید حسن پور برگزار شده بود اظهارداشت: رزمندگان و شهدای ۸ سال دفاع مقدس با اتکا به خداوند متعال وایمان به مسیر حقیقت و سعادت انقلاب اسلامی پای در عرصه جهاد گذاشته ولحظه ای از دشمنان اسلام هراسی به خود راه ندادند و نعمت بزرگ اسقلال، امنیت و عزت و آزادگی را برای انقلاب به ارمغانی آوردند که ما باید شکرگزار این نعمات باشیم.

وی تاکید کرد: باورها واعتقادات دینی ما پایه واساس فرهنگ ملی واسلامی ما را شکل می دهند و فرهنگ ما برگرفته از فرهنگ عاشورایی شهادت وایثار برای دفاع از ارزشهای دینی است که شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس با ایمان به همین اصول جان خود را فدا کردند.

سردار شاهرخی تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی به دنبال تخریب هویت و فرهنگ عاشورایی مردم انقلابی ایران هستند و در زمان دفاع مقدس نیز از صدام ملعون به عنوان وسیله ای برای رسیدن به مقاصد خود اسفاده می کردند تا موجبات ذلت و فروپاشی انقلاب را تدارک بینند اما همین امروز خود آمریکا با ذلت و سرشکستگی بسیار فردی مانند صدام را که روزی تمام قد از آن حمایت می کرد دستگیر و ذلیلانه اعدام کرد.

وی گفت: بالاترین مرحله تکامل فرهنگ عاشورایی زمانی است که روح عشق به ارزشهای دینی و شهادت در راه خدا در جامعه وجود داشته باشد و دوران دفاع مقدس همان تاریخ طلایی و ارزشمند انقلاب اسلامی است که موجبات ایجاد امنیت و اسقلال ملی را به وجود آورد و تازمانی هم که این فرهنگ در کشور طنین انداز باشد، انقلاب ما از هرنوع آسیبی مصون خواهد بود.

سردار محمد شاهرخی عنوان کرد: شهادت در راه خدا از چنا مقام و مرتبه ای متعالی در نزد خداوند برخوردار است که اولیای الهی آرزوی رسیدن به آن مرتبه را دارند و ملتی که شهادت دارد همواره در اوج و اعتلا خواهد بود و جایگاه عصر جدید، ممتاز و رفیع انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف مدیریت کشور مرهون خون شهداست که هیچ تصمیمی در منطقه خاورمیانه و بدون حضور جمهوری اسلامی رسمیتی نداشته و با شکست مواجه خواهد شد.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا در جهت بیان افتخارات و میراثگرانبهای ۸ سال دفاع مقدس است که اگر ما دفاع در جنگ تحمیلی را مقدس می دانیم به دلیل وجود برکات الهی مانند شهادت و ایثار در جنگ و نتیجه صبر واستقامت خانواده هایی است که نه از روی اکراه و نارضایتی بلکه با عشق وارادت به انقلاب و امام راحل چندین فرزند برومند خود را درر اه دفاع از ارزشهای انقلاب و اسلام فدا کردند و حتی لحظه ای از حرکت در مسیر حقانیت انقلاب بازنگشتند.

سردار شاهرخی افزود: سربلندی و اقتدار انقلاب اسلامی موجب شده تا خود ما تصمیم گیرنده برای کشور خود باشیم و مورد تکریم واحترام کشورهای آزادی خواه قرار بگیریم وبسیاری از کشورهای اسقلال طلب دنیا از انقلاب اسلامی ایران تاثر بپذیرند که موج ببیداری اسلامی از نتایج صدور پیام انقلاب به جهانیان بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هیچ ابزاری نظامی و یا دشمنی در جهان توان مقابله با قدرت ایمان و عشق به شهادت ملت بسیجی وانقلابی جمهوری اسلامی ایران را ندارد و دشمنان هم به خوبی می دانند که یرای مقابله با رزمندگانی که هیچ ترس و واهمه ای از ایادی استکباری ندارند راهی به جایی نخواهند برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز