خبرگزاری کار ایران

آیت الله باریک بین، امام جمعه قزوین:

رشد همه جانبه نظام مرهون فداکاری رزمندگان است

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۳۸۷

رشد همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون فداکاری و رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

آیت اله هادی باریک بین، امام جمعه قزوین گفت: رشد همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون فداکاری ها ورشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ آیت الله باریک بین امروز در جمع رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس؛ دفاع مقدس را یک حقیقت همیشه جاودانه دانست و تصریح کرد: دفاع در برابر دشمن از حریم میهن و ارزش های نظام همواره مقدس است و جنگ ما با عراق هم جنگ خاک نبودبلکه هدف دفاع از ارزش ها بود و به همین دلیل این دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به حضور نیروهای مسلح در عرصه های مختلف این نظام مقدس جمهوری اسلامی یادآورشد: امروز به برکت نیروهای مسلح و بسیج دشمن جرات تعدی وتجاوز به کشور را ندارد و اگر کوچکترین تهدیدی کند با بزرگترین پاسخ مواجه خواهد شد.

امام جمعه قزوین جنگ تحمیلی را برای نظام یک نعمت بزرگ ذکر و خاطرنشان کرد: دلیل آن این است که جنگ موجب شد تا کشور در عرصه های مختلف پیشرفت داشته باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان وامام جمعه قزوین اظهارداشت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس هیچ گونه وابستگی به ظاهر دنیوی نداشتند و همین عدم وابستگی به دنیا موجب شد تا آنان با قلبی آرام وسرشار از ایمان در برابر دشمن تا دندان مسلح بایستند.

وی ادامه داد: اگر امروز کشورهای دنیا به دنبال ضربه زدن به این نظام بر آمده از خون شهدا هستند این است که نظام اسلامی بر پایه یک مکتب اصیل اسلامی پایه گذاری شده است. وهمین عامل موجب شده تا بیداری جهانی در مسلمانها به برکت انقلاب ایجاد شود واین امر برای دشمنان گران تمام شده است.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: تجلیل از ارش های نظام اسلامی در حقیقت تجلیل از همه اسلام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز