خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین:

حدود ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در استان قزوین توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۵۶۲

در سال جاری، تا کنون حدود ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک‌های عامل بین بنگاه‌های اقتصادی استان توزیع شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: امسال تاکنون حدود ۷۰۰ میلیارد ریال، تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک‌های عامل بین بنگاه‌های اقتصادی استان توزیع شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین؛ مسعود بابایی در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان قزوین افزود: این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش و یا تامین سرمایه ثابت به منظور رشد فعالیت‌های تولیدی و تکمیل و توسعه واحدهای صنعتی ارایه شده است.

وی اظهار کرد: در نیمه اول امسال، یکهزار و ۵۱۷ میلیارد ریال اعتبارات اشتغالزایی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه برای استان قزوین درنظر گرفته شده بود که اعطای تسهیلات یاد شده از این محل صورت گرفت.

این مسوول گفت: برای دریافت تسهیلات یاد شده، ۷۷ طرح اقتصادی به بانک‌های عامل معرفی شدند که مبلغ مورد نیاز آن‌ها برای گرفتن تسهیلات یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بود که از این رقم حدود ۶۰ درصد پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اظهار کرد: بانک‌های صادرات، سپه، رفاه، ملی و پست بانک برای اعطای تسهیلات یاد شده سهمیه داشتند.

بابایی در ادامه از ابلاغ ارایه ۸۴ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به استان قزوین خبر داد و گفت: بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صادرات برای توزیع این اعتبارات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی یادآور شد: این اعتبارات به آن دسته از متقاضیانی که در حوزه کسب و کار و مشاغل خانگی فعال هستند و برای دریافت تسهیلات بانکی در سامانه حمایت از مشاغل خانگی ثبت نام کرده و طرح‌های آنان توسط دستگاه‌های ذیربط و مرتبط با فعالیت مربوطه پذیرفته شده است، تعلق می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز